طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

چگونه از طریق طراحی سایت برندسازی کنیم؟

 

داشتن یک نام تجاری (برند) قوی برای موفقیت کسب و کار یک ابزار ضروری برای شناخته شدن، متمایز شدن و تداوم یک شرکت است. به طور ساده بگوییم که برند شرکت، تصویر و احساسات شما را به مشتریان‌تان انتقال می‌دهد. در واقع برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، خدمات و محصولات یک شرکت را درک و تجزیه می‌کنند. برخی از برندها بسیار شناخته شده و قابل مشاهده در سراسر جهان هستند؛ در حالیکه برخی دیگر از برندها مبهم‌تر هستند و توسط جامعه به خوبی شناخته شده نیستند. به طور کلی روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که بتوانید برند خود در جهان بشناسانید و افراد با آن ارتباط برقرار کنند. 

برندسازی توسط طراحی سایت

در افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتبار برند یا راه‌اندازی یک برند جدید، وبسایت شرکت یک نقش تمام و کمال را در برندسازی شرکت شما ایفا می‌کند. از این رو طراحی وبسایت بخش مهمی از برندسازی اینترنتی است؛ به این دلیل که طراحی وبسایت به شما کمک می‌کند رفتارهای مصرف کنندگان را زیر نظر بگیرید، در مشتری ایجاد اعتماد کنید. از طرفی داشتن یک وبسایت تعاملی بسیار مهم و ضروری است و به عنوان یک بخش جدانشدنی از هویت برند، بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در موفقیت تجارت شما دارد. 

برندسازی از طریق طراحی سایت

اگر می‌خواهید وبسایت کسب و کار شما موفق شود، طراحی وبسایت خیره کننده کافی نیست. طراحی وبسایت باید هویت برند شما را منعکس کند. وبسایت شما مهمترین مکان برای نمایش برند شماست؛ از آنجا که مکانی است که مشتریان بالقوه شما برای یافتن شما به آن مراجعه می‌کنند؛ به این دلیل که می‌خواهند بیشتر در مورد کاری که انجام می‌دهید، محصولات و خدمات ارائه شده و شیوه‌های شما در تجارت بدانند. هنگامی که وبسایتی را ایجاد می‌کنید، باید مطمئن شوید که رنگ‌ها، متن‌ها، تصاویر، هدایت بری (navigation) و هر چیز دیگر به منظور نمایش بهینه از برند شما طراحی شده است. اندیشیدن در مورد هویت برند به عنوان مجموعه‌ای از ارزش‌ها و ایده‌هایی است که می‌خواهید افراد با شرکت شما ارتباط برقرار کنند. طراحی می‌تواند کمک کند که بتوانید این ایده‌ها را برای عموم به نمایش بگذارید. برای مثال گوگل از یک طرح مینیمالیستی استفاده می‌کند که به سادگی و به شکل تصویری از برند خود پشتیبانی می‌کند. 
بنابراین وبسایت شما مهممترین مؤلفه حضور آنلاین شماست، از این رو وبسایت باید با هویت نام تجاری شما هماهنگ باشد. در ادامه چند نکته مفید برای ایجاد وبسایتی را بیان می‌کنیم که منحصر به فردی کسب و کار شما را نشان دهد و نشان دهنده برند شما باشد.

عواملی که می‌تواند در طراحی وبسایت به عنوان ابزار برندسازی مورد استفاده قرار گیرند

  • رنگ و فونت : اولین مرحله در برندسازی شرکت شما به صورت آنلاین، انتخاب درست طرح رنگ است. رنگ یک ابزار قدرتمندی است که احساسات را در افراد ایجاد می‌کند و رنگ مورد استفاده برای وبسایت تعیین می‌کند که چگونه شما توسط مشتریان دیده می‌شوید. بنابراین مطمئن شوید فونت‌ها و رنگ‌ها بر روی سایت شما برند شما را تکمیل می‌کنند. در مورد اینکه چگونه اپل از رنگ سفید برای انتقال پاکیزگی استفاده می‌کند فکر کنید و یا به عنوان مثال اگر کسب و کار شما مرتبط با باغبانی است برای حس آرامش از رنگ‌های سبز یا گل‌های رنگی روشن استفاده کنید و آنها را با یک فونت ساده و واضح ترکیب کنید. از سوی دیگر اگر لوازم شنا می‌فروشید رنگ‌ها و فونت‌های وبسایت خود را طوری انتخاب کنید که نشان دهنده محصولات شما باشد.
  • محتوای وبسایت: محتوای وبسایت، شانس شما برای صحبت کردن مستقیم با مشتریانتان است. کیفیت و نوع محتوای سایت، بخش مهمی از چگونگی آنچه که برند شما می‌رساند را بازی می‌کند. شما می‌خواهید نشان دهید که چگونه برند شما با سبک زندگی مخاطبان هدفتان و با نحوه پاسخگویی به نیازهای آنان مرتبط است. بنابراین اگر می‌خواهید برند شما پر ابهت و قابل توجه باشد و نیز منعکس کننده احساسی خاص باشد، باید محتوای با کیفیت برای نشان دادن آن ایجاد کنید. بازدیدکنندگان سایت خود را به سوی خود بکشید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات و مطالب ارزشمندی را به آنان ارائه می‌کنید که ارزش آن را دارد که در آینده دوباره به وبسایت شما برگردند. بنابراین وبسایت خود را با تصاویر خیره کننده، اطلاعات ارزشمند و جذاب، و هر مورد ابتکاری و معتبر متناسب با بازار خود بروزرسانی کنید. 
  • طراحی و طرح‌بندی (Layout) کلی: طراحی کلی و طرح‌بندی به چگونگی ارتباط برقرار کردن کاربران با وبسایت کمک می‌کند. در واقع طرح‌بندی، پایه هر طراحی سایت است. یک طرح‌بندی خوب، کاربر وبسایت را در طول طراحی سایت هدایت می‌کند و به او می‌گوید کدام قسمت‌های سایت دارای اهمیت بیشتری است. بنابراین طرح‌بندی خلاقانه و عمده در دراز مدت می‌تواند باعث بهبود تجربه کاربری از طراحی سایت شود. 
  • طراحی لوگو: هنگامی که برندهایی مانند کوکا کولا، مرسدس، مک دونالد و ... را می‌شونید می‌توانید به طور اتوماتیک تصویر لوگوهای آنان را در ذهن خود بکشید. اکثر برندهای مهم، اسامی کوتاه و مختصری دارند که با خلاقیت و ابتکار طراحان به گونه‌ای منحصر به فرد خلق شده اند. برخی از این برندها، ترکیب اختصاری از حروف اول نام کامل شرکت یا مالکان و مؤسسان اولیه آن هستند. لازم به ذکر است که لوگو، برند شما و هویت تجاری شما نمی‌باشد، طراحی لوگو (مشخص کننده تجارت در ساده ترین شکل با استفاده از نماد یا آیکون)، طراحی برند یا برندسازی (درک احساسی از تصویر یک شرکت به صورت کلی) و طراحی هویت تجاری (قسمت های بصری که بخشی از برند کلی را شکل می دهد) همگی دارای نقش‌های متفاوتی می‌باشند که در کنار هم تصویری از تجارت و محصولات را ارئه می‌دهد. از این رو لوگوی قوی بخش مهمی از استراتژی برندسازی شماست. لازم است که لوگو مترادف بصری نام شرکت شما باشد، بنابراین مطمئن شوید که برای آن یک مکان برجسته در وبسایت خود قرار داده‌اید و لوگو در همه صفحات نمایش داده شود.
  • استفاده از Call to Action : این واژه مشتریان را هدایت می‌کند تا چگونه با وبسایت شما ارتباط برقرار کنند و اقدامات مورد نظر شما را تکمیل کنند. شما باید پیام‌های متنی بزرگ و واضح برای مثال «مشاهده کاتالوگ ما»، «دانلود کن» یا «وارد شو تا برنده شوی» را ایجاد کنید. هنگامی که کاربران درک کردند که چگوه باید با سایت شما تعامل کنند، آنها تجربه تمام و کمالی از برند شما را بدست خواهند آورد. بنابراین در هنگام ایجاد وبسایت، در مورد call to action به عنوان یک عنصر ضروری در تجربه کاربر فکر کنید. برای اینکه توجه افراد را به سمت call to action ببرید، یک فضای خالی را در اطراف بگذارید و آن را با متن‌های دیگر شلوغ نکنید تا با رنگ‌هایی بر روی call to action تآکید کنید و بدین صورت بازدیدکنندگان آن را از دست ندهند.
  • اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها : اپلیکیشن و ویجت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به وبسایت خود اضافه کنید تا تجربه کاربری افزایش یابد، اما در این خصوص کیفیت مهم است نه کمیت. اپلیکیشن‌هایی را انتخاب کنید که با بازار هدف شما و لحن برند شما متناسب باشد. برای مثال، یک ویجت کامنت فیسبوک می‌تواند برای یک وبسایت فروشگاهی متناسب باشد اما برای یک شرکت حقوقی نه. و یا یک تقویم رویداد برای یک وبسایت باشگاهی مناسب است اما آیا یک دندانپزشک هم به آن نیاز دارد؟
  • استفاده از نوآوری:  بسیاری از ویژگی های جدید و نوآورانه ای وجود دارد که شرکت ها قادر به استفاده از آنها در طراحی کلی وب سایت خود می باشند. بسته به ادراک مورد نظر از برند خود، ممکن است بخواهید از جدیدترین ویژگی‌های طراحی در طرح های خود استفاده کنید یا با عناصر طراحی کلاسیک کنار بیایید.

 

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

چرا با برندسازی در خاطر می مانیم؟

تا بحال به تفاوت اسب و تک شاخ فکر کرده اید؟ وقتی از تک شاخ صحبت می شود موجودی افسانه ای و جادویی در ذهن ما نقش می بندد، از طرف دیگر اسب که صرفا آن را حیوانی اهلی یا وحشی در ذهن داریم چنین خصوصیت ویژه ای ندارد.  با وجود اینکه میدانیم تک شاخ وجود خارجی  ندارد، ما تک شاخ را بیشتر از اسب دوست داریم. تک شاخ یک برند شده است. بر سر تک شاخ برندسازی بهتری شده است. داستان تک شاخ ها سالیان متمادی و از زمان بچگی مطرح شده، آنقدر در وصف تک شاخ شنیده ایم که تصور رویایی از آن داریم. حتی با وجود آنکه میدانیم این حقیقت ندارد. ما در برندسازی بدنبال حقیقت نیستیم.

برندسازی چگونه شکل میگیرد؟

بطور کلی برندسازی به مجموعه اقداماتی گفته میشود که در شکل دهی و ایجاد یک تصویر از شرکت شما در ذهن و دید مخاطب، کمک میکند.
واقعیت این است که برندسازی هرگز کار پیچیده ای نیست، شما براحتی می توانید، با طراحی سایت حرفه ای و نمایش محصولات خود، و طراحی تبلیغات حرفه ای و ترفیع محصولات و خدمات تان، و با انتخاب رنگ های خاص خود که شرکت شا را تداعی کند، و مهمتر از همه طراحی یک لوگو انحصاری، و برجسته کردن آن از طریق شبکه های اجتماعی امروزی برندسازی برای شرکت خود را شروع کنید. به همین سادگی، شما از طریق برندینگ در ذهن مخاطب خود باقی خواهید ماند. در حقیقت برندسازی باعث میشود که شما تجربه ای مثبت و منحصر بفرد را برای مصرف کنندگان تان ایجاد کنید تا آنها هیچ گاه نتوانند نام برند شما را فراموش کنند. و عدم توجه به اصول برند سازی میتواند تجربه ای منفی و ناخوشایند را در ذهن مشتری ایجاد کند. که مسلما شما خواستار آن نیستید.

برندینگ بطور ساده ” انتخاب یک نام، سمبل و یا طراحی مشخصی از یک محصول یا خدمات است که شما را از سایر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.

اهمیت طراحی سایت در برندسازی

اهمیت طراحی سایت در برندسازی

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است؛ برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند. سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار از فوائد برندینگ است و یک طراحی سایت خوب میتواند در برندینگ تاثیر بسزایی بگذارد.

چطور میتوانیم رد طراحی سایت به برندینگ خود ارزش مضاعفی قائل شویم؟ در بخش به این موضوع خواهیم پرداخت.

باید بدانید که در علم بازاريابي و برندينگ  امروزه مفهومي به نام برندينگ اينترنتي بوجود آمده است. برندینگ اینترنتی با بهینه سازی سایت و یا سئو تفاوت دارد. گرچه سئو میتواند کمک زیادی به برندینگ اینترنتی کند.

لورا ريس در کتابي با عنوان “سقوط تبليغات و ظهور روابط عمومي” نظر جالبی دارد با این عنوان که:

برندها را رسانه ها مي سازند. اين پيام رسانه هاست که مطلوبيت برند را نزد افکار عمومي ارتقاء مي بخشد.

اگر گفته او را بپذيريم آنگاه به نقش و اهمیت طراحی سایت در برندسازی و برندينگ اينترنتي پي خواهيم برد. امروزه اينترنت قويترين رسانه قرن بيست و يکم به شمار می رود. همگی ما اذعان  داریم که اينترنت به طرز شگرفي سبک زندگي مردم امروزی را تغییر داده است. آمار ها نشان داده است که ضريب نفوذ اينترنت به شکل فزاينده و غير قابل باوري حتي در کشورهاي جهان سوم در حال افزايش است.

شکی نیست که اينترنت ديگر رسانه آينده نيست. اينترنت رسانه امروز است.

باید بگوییم که طراحی وب سایت بخش بسیار مهمي از فرآيند برندينگ اينترنتي محسوب میشود. در ذهن تمامی مصرف کنندگان و مشتريان شما این باور وجود دارد که شما حتما داراي يک وب سايت رسمي و مستقل در اينترنت هستيد (البته تنها به واسطه  داشتن سک وب سايت تمايزي نسبت به رقبا ندارید) طراحی وب سایت حرفه ای باعث میشود تا رفتارهاي مصرف کنندگان را زير نظر بگيريد. با استفاده از ابزارهای مدرن تحليلگر سایت میتوانید در هر لحظه متوجه شويد که کاربران با جستجوي چه کلماتي به وب سايت شما وارد شده اند. چه صفحاتي را بيشتر ديده اند و از چه صفحاتي به سرعت خارج شده اند. اين ابزارها به شما کمک ميکند تا عادات مصرف و علاقمند هاي مشتريان را کشف کنيد و يا خود را براي تقاضاها و بازارهاي جديد آماده کنيد.

طراحی وب سایت همچنين به شما کمک ميکند تا در مشتري اعتماد بيافرينيد و این خود کمک بسزایی در برندینگ به شمار می رود.

برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت است

انتخاب دامنه مناسب در طراحی سایت

اولین فاکتور و چیزی که مخاطب شما از سایت شما میبیند و در طراحی سایت حرفه ای برای برندسازی موثر است ،  نام دامنه شما است. توصیه این است که موارد زیر را در انتخاب نام دامنه برای برندسازی در نظر بگیرید:

  • دامنه کوتاه و راحت
  • بین المللی و بدون مرز
  • خاص باشد
  • القا کننده ی بهترین ها
  • حس خوب و مثبتی ایجاد کند

اهمیت لوگوی سایت در برندسازی

اهمیت لوگوی سایت در برندسازی

قابل بحث نیست که طراحی یک لوگو متناسب و ایده ال برای کسب و کار شما بسیار مهم و حیاتی شده است. توصیه می شود که شما به عنوان صاحب یک تجارت کوچک یا بزرگ، برای برندسازی و برندینگ، پس از مشخص کردن اهداف و طراحی سایت حرفه ای ، نیاز به یک نشان مخصوص یا لوگو برای سایت خود دارید. میبایست با دیدن لوگو توسط مخاطب، سریعا به خاطر سپرده شود. در این صورت به هدف خود رسیده اید. طراحی خاص میتواند در خاطر سپاری لوگو کمک زیادی کند.  طراحی لوگو می بایست سرشار از خلاقیت بوده تا در ذهن ماندگار شود.  و نهایتا کاربر با دیدن آن به یاد خدمات و محصولات سایت شما بیفتد.

شکی نیست که یک نشان حرفه ای (لوگو ) تاثیر شگرفی در برندینگ شما خواهد داشت. همچنین لوگو نقش قابل توجهی در هویت بصری در برند سازی دارد. لوگوی سایت قسمت مهمی از تجارت و طراحی سایت شما به شمار می رود.

حرف آخر

برای برندسازی اینترنتی توصیه میکنیم که همین حالا دست به کار شوید و با طراحی یک سایت حرفه ای اینترنت را به فضای رسانه ای و تبلیغاتی خود اضافه کنید. امروزه بیشک اینترنت بزرگترین رسانه دور و بر شما محسوب میشود و البته بیشترین نفوذ را در زندگی مردم دارد! وقتیکه که اینترنت و سایتهای اینترنتی به بخشی از زندگی مردم امروزی تبدیل شده میتواند در کسب و کارها نیز به بخشی از برند سازی موثرتبدیل شود. نمیتوان کتمان کرد که ارائه خدمات و محصولات در اینترنت، به یک باید تبدیل شده است.  وقتی شما در فکر رونق کسب و کار خود هستید و سایتی راه اندازی می کنید،  مانند این است که  دفتر کاری زدید که ۲۴ ساعته باز است و از هر کجای دنیا برای مخلطب قابل رویت است!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن seoir5 بازدید : 327 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 18:01

 

امروزه روش خرید با توجه به گسترش تمایلات افراد به وب تغییر کرده است، همچنین نحوه مقایسه کردن کالا توسط افراد و تصمیم گیری آنها برای خرید دچار تغییر زیادی شده است. از آنجا که تقاضا برای فروشگاه‌های اینترنتی به سرعت در حال افزایش است و در این دوران، رقابت شدیدتر شده است، صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی باید بتوانند مشتریان وفادار زیادی را جذب کنند تا بدین طریق کسب و کار خود را گسترش دهند. این بدان معنا نیست که شما نیاز به صرف مقدار زیادی پول برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود دارید؛ حتی تغییرات و پیشرفت‌های کوچک می‌تواند بر روی میزان فروش شما از فروشگاه اینترنتی مؤثر باشد.

عوامل مؤثر بر میزان فروش فروشگاه اینترنتی

در این مقاله بیان می‌کنیم که چه عواملی می‌تواند بر میزان فروش از فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشند و در نتیجه بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

داشتن فروشگاهی جذاب و گیرا

بدون شک، فروشگاه اینترنتی شما نماینده کسب و کار شماست، از این رو فروشگاه را جذاب و گیرا بسازید. فروشگاهی که منظم، خوب و به درستی سازماندهی شده باشد؛ بازدیدکنندگان بیشتری را جذب خواهد کرد و منجر خواهد شد که دوباره در آینده بازدیدکنندگان بر روی فروشگاه اینترنتی شما کلیک کنند، محصولات آن را مشاهده کنند و تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین فروشگاهی که به خوبی سازماندهی نشده باعث می‌شود افراد از دوباره کلیک کردن آن در آینده دوری کنند. از آنجایی که نگاه و تأثیر اولیه بسیار مهم است، از ایجاد یک فروشگاه حرفه‌ای، مدرن و خوب اطمینان حاصل کنید که این امر اولین تأثیر همیشگی خود را خواهد گذاشت.

 

اعتمادسازی قبل از توسعه برند 

اعتبار و شهرت بدون شک مهمترین مورد است؛ به خصوص در این دوران شدید رقابتی، مشتریان ابتدا اعتبار وبسایت را قبل از خرید کردن بررسی می‌کنند. بنابراین هدف، اعتمادسازی برای مشتریان شما از روز اول و دریافت بازخورد از آنهاست. این امر به شما کمک خواهد کرد اعتبار قوی ایجاد کنید. برای اینکه شهرت بالایی را ایجاد کنید می توانید از مواردی مانند ارائه ضمانت نامه محصولات، نمایش نظرات مشتریانی که بیشترین رضایت را داشتند و نیز تعامل با مشتریان خود به کار برید.
 

آگاه بودن از الویت‌های مشتریان هدف 

برای اینکه بتوانید بر روی فروش خود تأثیر گذار باشید باید بدانید تمایلات مشتریان شما چیست. این امر به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید چه محصولاتی را در ابتدا باید برای جذب مشتریان خاص خود قرار دهید. همچنین شکی نیست که باید محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف سازماندهی کنید تا مشتریان به آسانی مورد دلخواه خود را بتوانند بیابند، اما باید تمام این دسته‌بندی‌ها را در صفحه اصلی یا صفحه فرود خود نشان دهید.

گذاشتن امتیاز بندی و نظردهی برای محصولات توسط مشتریان

این امر نه تنها باعث اعتبار برندتان می‌شود بلکه بازدیدکنندگان را ترغیب به خرید می‌کند. اعتبار محصول نیز بسیار مهم است؛ به این دلیل که اغلب افراد از «نظرات بیرونی» برای تصمیم گیری از خرید محصول استفاده می‌کنند. برای مثال، آنها محصولی را انتخاب خواهند کرد که 50 مورد نظر مثبت در مورد آن محصول بوده است نسبت به محصولی که هیچ نظری ندارد، حتی اگر آن را دوست داشته باشند. بنابراین باید مشتریان راضی خود را تشویق کنید که نظر و یا امتیاز در مورد محصول بدهند.

تمرکز بر روی جزئیات لازم

اگر بازدیدکنندگان به صفحات محصولات شما آمده، اما اکثر آنها بدون خرید یا کلیک کردن بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» وبسایت را ترک کنند، در نتیجه باید بر روی جزئیات محصولات تمرکز کنید. همراه با نمایش تصاویر خوب از محصولات، مفیدترین و مهم ترین جزئیات را نمایش دهید. این جزئیات شامل قیمت، شرایط ارسال، مشخصات محصول و تخفیفات می‌باشد. با این حال، جزئیات دیگری از جمله تعداد اقلام فروش رفته، موجودی انبار، امتیاز بندی و تصاویر واضح از محصولات در زوایای مختلف را می‌توانید برای جذب حداکثر خرید اضافه کنید. 

بازدیدکنندگان را مجبور نکنید که در وب سایت شما ثبت نام کنند

هیچکس دوست ندارد برای دسترسی به وبسایت شما ثبت نام و ایجاد حساب کاربری کند. بنابراین اگر این مرحله را دارید آن را حذف کنید، در غیر اینصورت باعث از دست دادن مشتریان بالقوه خود می‌شوید. اگرچه لازم است آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات ارزشمند که می‌تواند کمک کند با آنها ارتباط برقرار کنید را دریافت کنید؛ اما اولین مرحله را برای آنها ساده و بی دردسر انجام دهید. شما می‌توانید از آنها درخواست کنید که یک حساب بعدا ایجاد کنند یا می‌توانید به آنها اجازه دهید به عنوان مهمان خرید کنند. این امر قطعا منجر به نرخ تبدیل خواهد شد. 

اطمینان از پشتیبانی خوب برای مشتریان خود

هرگز تأثیری را که پشتیبانی خوب برای مشتریان شما می‌تواند ایجاد کند، نادیده نگیرید. همچنین می‌توانید برای فروشگه اینترنتی خود پشتیبانی آنلاین قرار دهید تا اطمینان بیشتری مشتریان از شما کنند. البته لازم به ذکر است که اگر پشتیبانی آنلاین را در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید اما وقتی کاربری پیامی را ارسال می‌کند و شما دیر پاسخ دهید، این امر قطعا نتیجه معکوسی را خواهد داشت و بیشتر باعث بی‌اعتمادی می‌شود. 
بنابراین، پشتیبانی سریع و مثبت را برای مشتریان خود تضمین کنید. به درخواستها و نظرات مشتریان خود در اسرع وقت پاسخ دهید. مورد دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که خریداران دو برابر مشتاق‌تر هستند تا پاسخهای منفی را نسبت به آنهایی که پاسخشان مثبت است، به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که باید از رضایت مشتریان خود مطمئن باشید.

کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

اغلب موارد، مشتریان به دلیل رقابت سخت، از محصولات جدید آگاه نیستند. از این رو می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی برای شناساندن محصولات جدید خود، کمک بگیرید. شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌های محصولات خود را همراه با بک‌لینک به آن محصول در وب سایت تجارت الکترونیک خود ارسال کنید. این امر قطعا منجر خواهد شد محصول بیشتر شناخته شود و همچنین نرخ تبدیل افزایش یابد.

تخفیفات و پیشنهادات

کلمه «رایگان» می‌تواند واژه شگفت انگیزی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش باشد؛ به این دلیل که این کلمه آنها را تحریک می‌کند و باعث ایجاد احساس مثبت برای خرید می‌شود. بنابراین، پیشنهادات خود را با تخفیف های ویژه و پیشنهادات مربوط به محصولات مورد علاقه آنها ارائه دهید. این یک واقعیت شگفت انگیز است که در بیشتر مواقع، بازدیدکنندگان قصد خرید کالای خاص را ندارند؛ آنها فقط به دلیل تخفیف بزرگ ارائه شده، ممکن است آن محصول را خریداری کنند. حتی ارسال رایگان محصول می‌تواند به عنوان یک تخفیف بزرگ محسوب ‌شود. بنابراین از این تاکتیک‌ها برای جذب مشتریان بیشتر ستفاده کنید.
اطلاعات بیشتر: تاثیر ارسال رایگان محصول در میزان فروش
موارد ذکر شده در بالا، راهنمایی‌های ساده ای بود که می‌توانند بر روی جذب مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما مؤثر باشند و بدین طریق بر روی میزان فروش از فروشگاه اینترنتی شما تأثیر بگذارند. شما فقط باید استراتژی مناسب را برای رسیدن به مشتریان خود و رضایت آنها انتخاب کنید؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید هزینه‌های زیادی را برای دستیابی به حداکثر مشتری صرف کنید. در عوض شما باید نیاز مشتریان خود و انتخاب مخاطبان هدف خود را بدانید و سپس استراتژی‌های خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

 

در ادامه می خواهم 4 استراتژی فوق العاده برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما بیان کنم با من همراه باشید.

 

 

5 استراتژی فوق العاده برای فروش بیشتر در فروشگاه های اینترنتی

5 استراتژی فوق العاده برای فروش بیشتر در فروشگاه های اینترنتی

سوال متداولی که اکثر صاحبان کسب و کار های اینترنتی مطرح می کنند این است که:

بهترین شیوه ی بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی کدام است؟

برای فروشگاه اینترنتی ام باید تابع کدام استراتژی باشم؟

چگونه با بودجه ی کم می توان یک برنامه ی بازاریابی موفق را پیاده سازی کرد؟

به طور کلی چیزی به عنوان "بهترین" وجود ندارد.

چیزی که ممکن است برای یک فروشگاه اینترنتی بسیار مفید و اثر بخش باشد، ممکن است برای دیگری مانند سم عمل کند!

ممکن است استراتژی ای که برای یک فرد بهترین است، برای فردی دیگر بدترین باشد و بزرگ ترین پیامد های منفی را به بار آورد!

 بهترین روش بازاریابی اینترنتی

 

این که یک استراتژی بازاریابی تا چه انهدازه می تواند برای شما مفید باشد، بستگی به زمینه ی فعالیت تجارت الکترونیکی تان دارد و به عبارت واضح تر میزان اثربخشی یک برنامه ی بازاریابی به عواملی همچون صنعتی که در آن فعالیت دارید، کالایی که به فروش می رسانید، مشتریان بالقوه تان و در برخی موارد حتی عوامل شکست تان وابسته است.

اما با وجود این اصلِ عدم قطعیتِ یک استراتژی مشخص برای تمام کسب و کار ها، همواره تعدادی ترفند و تاکتیک وجود دارند که بدون هیچ مرز و محدودیتی برای تمام کسب و کار ها می توانند کارآمد باشند.

کارآیی این استراتژی ها از گذشته تا کنون برای بسیاری از شرکت های فعال در حوزه ی تجارت الکترونیک اثبات شده است و در آینده نیز به همین ترتیب مفید الفایده باقی خواهند ماند.

در این پُست این استراتژی ها را مطرح خواهیم کرد.

1.  بازاریابی محتوا

"پادشاه اینترنت، محتواست"

این جمله را بیل گیتس در سال 1996 بیان کرد.

تاثیر محتوا در بازاریابی

جوهره ی اینترنت محتوا است.

این بدان معناست که:

برای بازاریابی و فروش بیشتر در اینترنت نیازمند محتوای مفید خواهید بود.

اما بازایابی محتوا دقیقاً چیست؟

بازاریابی محتوا، همان روند تولید: پُست بلاگ، ویدیو ها، اینفوگرافی ها، گیف ها، تصاویر و غیره است به طوری که این محتواهای اینترنتی بتوانند مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه تان را تحت تاثیر قرار دهند.

از این استراتژی نه برای فروش مستقیم بلکه برای اهدافی نظیر:

  •  آموزش مخاطب هدف در رابطه با محصولات یک برند،
  • هدایت مسیر فکری کاربران،
  • و معرفی برند، استفاده می شود.

بسیاری از برند ها به وسیله ی بازاریابی محتوا به موفقیت رسیده اند.

به برند Beardbrand توجه کنید:

تکنیک های تولید محتوا

این برند دارای وبلاگی با نام Urban Beardsman است که موضوعات اصلی مطالب آن در رابطه با مردانی است که ریش می گذارند و به ریش خود اهمیت می دهند!

اگر نگاهی به یکی از پُست های بلاگ آن ها داشته باشید، متوجه خواهید شد که مطالب آن ها مقالات کوتاه 500 کلمه ای نیستند.

می توان گفت واقعیت کاملاً برعکس است.

پُست های این سایت مطالبی عمیق و طولانی و شامل راهنماهایی در خصوص مراقبت از مو و سبک زندگی با ریش هستند.

استراتژی تولید محتوا

با مطالعه ی آن ها متوجه خواهید شد که هر یک از این مطالب نتیجه ی تحقیقاتی کامل در این حوزه اند.

این مقالات نه تنها " نکاتی در رابطه با مراقبت از مو و ریش" را بیان می کنند، بلکه " ترفند هایی جهت استفاده ی بهینه تر از ابزار های مراقبت از ریش " (که توسط همین برند عرضه می شوند) را نیز پوشش می دهند.

محتوای خوب در بازاریابی

 نتیجه این که سایت آن ها صد ها هزار بازدید کننده دارد و احتمالاً هزاران مشتری وفادار!

البته بازاریابی محتوا تنها به معنای نگارش مطالب عمیق درپُست های بلاگ نیست.

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم بازاریابی محتوا، هر ابزار آنلاینی که بتوان از آن برای آموزش مخاطب استفاده کرد را در بر می گیرد.

این یعنی ویدیو ها نیز بخش مهمی از این سبک بازاریابی تلقی می شوند.

برای این سبک از بازاریابی محتوا می توانیم یکی از موفق ترین برند ها در کانال های ویدیویی را مثال بزنیم: Luxy Hair

کانال یوتیوب Luxy Hair در بر دارنده ی بیش از 400 ویدیو است که به کاربران نحوه ی مراقبت از مو، مدل دادن به آن و مراقبت از اکستنشن مو را آموزش می دهد.

بازاریابی محتوا از یوتیوب

مانند برند  Beardbrand این برند نیز به جای به کارگیری ویدیو های کوتاه، فیلم های 3 تا 10 دقیقه و حتی طولانی تر را با موضوع بهترین روش های نگهداری از مو را به اشتراک می گذارد.

بعضی از ویدیو های این برند بیش از 20 میلیون بازدید داشته اند.

یقیناً این ویدیو ها فرصت مناسبی برای معرفی محصولات این برند هستند.

بازاریابی در یوتیوب

چگونه در کسب و کار خود از بازاریابی محتوا استفاده کنید؟

یکی از دلایل اثر بخشی زیاد بازاریابی محتوا، این است که گوگل به محتوا عشق می ورزد!

در واقع محتوا یکی از سه فاکتور مهم در رتبه بندی سایت ها به شمار می رود.

به این ترتیب تولید محتوا موجب می شود که در گوگل رتبه ی بالایی به دست آورید و به این ترتیب بازدید و در نتیجه فروش بیشتری را شاهد باشید.

این موضوع در رابطه با ویدیو ها نیز صدق می کند.

به یاد داشته باشید که یوتیوب نیز یک موتور جست و جو است و از سوی دیگر فیلم های موجود در یوتیوب شانس نمایش و اخذ رتبه در لیست نتایج گوگل را نیز دارند.

یوتیوب و گوگل

از این جا می توان به یک نکته ی کلیدی دیگر نیز پی برد و آن، تولید محتوا (چه نوشتاری و چه ویدیویی) حول عبارت های مورد جست و جوی کاربران است.

جهت به کار گیری این نکته؛ به عبارت هایی فکر کنید که به بهترین شکل می توانند محصولات یا خدمات شما را معرفی کنند.

به عنوان مثال اگر زمینه ی کاری تان "فروش وسایل مراقبت از ریش" است، یکی از این عبارت ها می تواند "ریش" باشد.

این کلمه ی کلیدی را در ابزار جست و جوی کلمه ی کلیدی (مانند ابزار Ahrefs Keyword Explorer) وارد کنید و سپس گزینه ی All را انتخاب کنید.

عبارت کلیدی در بازاریابی اینترنتی و محتوا

در این مثال، با جست و جوی عبارت ریش به انگلیسی (beard) در این ابزار 50 هزار کلمه ی کلیدی نمایش داده شد.

از این 50 هزار عبارت کلیدی می توان ایده ی نگارش 50 هزار محتوا را گرفت!

البته که نمی توان در یک روز 50,000 مطلب نوشت، پس نیاز به رده بندی این عبارت ها و مشخص کردن بهترین های آن ها خواهید داشت.

این رده بندی عبارت های کلیدی باید بر اساس "تعداد سرچ آن ها" و "میزان پیچیدگی و مشکل بودن عبارت" صورت گیرد.

به عنوان مثال با اندکی جست و جو در لیست نمایش داده شده می توان این عبارت را دید: "بهترین محصولات مراقبت از ریش"

این عبارت تعداد سرچ بالا، در حدود 3200 عدد داشته و میزان مشکل بودن آن معادل عدد 9 که مقدار کمی است ارزیابی شده است.

روش پیدا کردن عبارت کلیدی

حال می توانید بر اساس این عبارت کلیدی برای بلاگ خود یک مطلب تهیه کنید.

از سوی دیگر، می توانید از این روندِ تحقیق برای ویدیو های یوتیوب نیز استفاده کنید.

Ahrefs یک پیش نمایش از SERP را نیز ارائه می دهد که توسط آن می توانید پُست هایی که به ازای هر عبارت، بالاترین رتبه ها را کسب کرده اند را مشاهده کنید.

ابزارهای جست و جوی عبارت کلیدی

به عنوان مثال در زیر عبارت کلیدی "روش مراقبت از ریش" می توان دو ویدیو از یوتیوب را مشاهده کرد که به این معنی است که با ساخت ویدیو یوتیوب نیز، شانسی برای دریافت رتبه ی بالا از این کوئری (یا همان عبارت کلیدی) خواهید داشت.

زمانی که لیستی از ایده های مطالب را برای خود تهیه کردید، باید تولید محتوا را آغاز کنید.

موضوعات و مباحث این محتوا را تا جای ممکن مرتبط با کوئری قید شده نگه دارید.

برای بعضی از عبارت های کلیدی مانند: "روش های مراقبت از ریش" نگارش محتوای مرتبط کار آسانی است چراکه "هدف محتوای مطلب"، از عنوان آن کاملاً مشخص است.

اما در رابطه با برخی از عبارت های کلیدی مانند: "رویش ریش" ممکن است تشخیص هدف و مطالبی که باید در محتوا پوشش داده شوند اندکی مشکل به نظر رسد.

برای راحت تر شدن فرایند کار می توانید عبارت را در گوگل جست و جو کرده و سپس 10 پُست ابتدای لیست نتایج جست و جو را مطالعه کنید تا به راحتی متوجه شوید که گوگل برای این کوئری کدام دست محتوا ها را نمایش میدهد.

زمانی که به دیدگاه کاربران و گوگل در رابطه با آن عبارت پی بردید، به دنبال مطالب تکمیل کننده ی این 10 پُست نمایش داده شده باشید.

پاسخ سوالات زیر را بیابید:

این مطلبِ نمایش داده شده، به کدام مباحث مهم نپرداخته است؟

چه چیزی کم دارد؟

چگونه می توان محتوایی با همین مباحث اما کامل تر و متفاوت تر تنظیم کرد؟

با پاسخ به این پرسش ها مطالب خود را تنظیم کنید و سپس آن را با مخاطبان ایمیل، فیس بوک، اینستاگرام و هر رسانه ی دیگری که مشتریان بالقوه تان در آن حضور بیشتری دارند، به اشتراک بگذارید.

2.  بازاریابی ارجاعی

یکی از روش های قدرتمند در استراتژی بازاریابی اینترنتی بازاریابی ارجاعی است.

دلیل این مساله واضح است، ما همه موجوداتی اجتماعی هستیم، و به اشتراک گذاری تجربیاتمان با خانواده و دوستانمان علاقمندیم.

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید افراد در رابطه با شما با دوستان و اطرفیانشان مطالبی را به اشتراک خواهند گذاشت.

آیا ترجیح نمی دهید که این اشتراک گذاری جنبه ی مثبتی از برندتان را منتقل کند؟

این همان بازاریابی ارجاعی است. درواقع بازاریابی ارجاعی همان بازاریابی وایرال است که تنها در دنیای مجازی پیاده سازی می شود.

بازاریابی ارجاعی زمانی اتفاق می افتد که بتوانید بر روی روند مکالمات دهان به دهان افراد (مکالمات اینترنتی، چت ها، اشتراک گذاری ها و غیره) تاثیر بگذارید.

این اثر گذاری باید در جهت "تشویق افراد به اشتراک گذاری بیشتر" و روانه کردن پُستی مثبت در رابطه با برند در میان صفحات کاربران شبکه های اجتماعی باشد.

بازاریابی ارجاعی، همواره سلاح مخفی بسیاری از شرکت های موفق در حوزه ی تجارت الکترونیک بوده است.

به عنوان مثال به برند Acton Global توجه کنید:

Acton Global برند پشت صحنه ی راکت اکسکیت ها (که اولین اسکیت های هوشمند الکتریکی به شمار می روند،) است.

بهترین روش دیجیتال مارکتینگ 

چگونه این استراتژی را در کسب و کار خود به کار گیرید؟

بهترین راهکار برای شروع ضربتیِ بازاریابی ارجاعی، طرح ریزی یک "استراتژی و برنامه که به موجب آن کاربران یکدیگر را به سایت تان ارجاع دهند" است.

می توانید اپلیکیشن های ارجاع دهنده مانند ReferralCandy را نصب کنید. یک اپلیکیشن ارجاع دهنده می تواند بازدهی را تا چندین برابر افزایش دهد.

تفاوتی ندارد که از چه برنامه یا اپلیکیشنی برای بازاریابی ارجاعی خود استفاده می کنید.

برای اثر بخشی هر استراتژی و برنامه باید نکاتی را مد نظر داشت که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مهم ترین مورد انگیزه است.

این مورد دلیل اشتراک گذاری اولیه ی کاربران است و از این رو بسیار حائز اهمیت می باشد.

عامل اصلی موفقیت برنامه، ایجاد انگیزه ی صحیح و مناسب است.

انگیزه ی مناسب و صحیح کاملاً به زمینه ی فعالیت کسب و کارتان بستگی دارد.

در باب ایجاد انگیزه ی صحیح، نیز نکاتی وجود دارند که ذکر آن ها در اینجا خالی از لطف نیست.

به عنوان مثال، اگر محصولی می فروشید که افراد مکرراً به آن نیاز دارند، در ازای اشتراک گذاری محتوا توسط کاربران به آن ها بن خفیف ارائه دهید. به این ترتیب انگیزه ی کابران دریافت بن خواهد بود.

پس از آن که انگیزه ی صحیح را پیدا کردید، چیزی که باید به آن اندیشید، ارتقا تعداد اشتراکات است.

اگر بازاریابی ارجاعی خود را ارتقا ندهید هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد و اگر کاربران از این برنامه بی خبر باشند، کسی در آن شرکت نخواهد کرد و به این ترتیب پروژه ی بازاریابی تان کاملاً با شکست مواجه خواهد شد.

تا جایی که می توانید مخاطبان را از برنامه ی خود مطلع کنید و آن را ارتقا دهید.

پُست مد نظر خود و یا به طور کلی فرایند فعالیت هایی که کاربران باید داشته باشند را در رسانه های اجتماعی تان، مخاطبان ایمیل تان ارسال کنید و از تمام مشتریان قدیم تان برای شرکت در این برنامه دعوت کنید.

در فوتر سایتِ خود، لینک های بازاریابی ارجاعی تان را قرار دهید.

3.  ایمیل مارکتینگ

شاید مانند بسیاری از افراد بپرسید:

این روزها چه کسی از ایمیل استفاده می کند؟!!

همه!

بر خلاف محبوبیت فراگیر رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن های چت، هنوز هم ایمیل کانال درجه 1 ارتباطات برای بسیاری از اشخاص است.

این، یعنی پست الکترونیک می تواند منبعی سودآور برایتان باشد.

طبق تحقیقات، زمانی که کاربران از طریق ایمیل جذب می شوند، 138% بیشتر هزینه می کنند.

حال ببینیم ایمیل مارکتینگ چیست؟

به عنوان یک تعریف کلی، می توان ایمیل مارکتینگ را ارسال ایمیل های ارتقا برای افرادی که مجوز این کار را به شما داده اند، در نظر گرفت.

می توانید هر نوع ایمیلی را برای مخاطبان هدف و مشتریانتان ارسال کنید.

به عنوان مثال، می توانید در ایمیلی کاربران را به استفاده از یک تخفیف زمان دار کوتاه مدت دعوت کنید.

مانند:

تکنیک های ایمیل مارکتینگ

یا بوسیله ی آن کاربران را تشویق به مشاهده ی محصولاتتان کنید.

همانند:

بهترین راه های کسب مشتری در فروشگاه اینترنتی

 

چرا به کسانی که در فروشگاه اینترنتی تان حاضر شده اند اما خرید خود را نیمه کاره رها کرده اند ایمیل نمی دهید؟

در زیر مثالی از این نوع ایمیل ارسال شده توسط برند  Urban Outfitters را مشاهده می کنید.

بازگرداندن مشتریان از دست رفته

همانگونه که مشاهده می کنید کارهای بسیاری را می توانید به وسیله ی ایمیل مارکتینگ انجام دهید.

چگونه ایمیل مارکتینگ را اجرا کنید؟

در ایمیل مارکتینگ دو بخش اصلی وجود دارد:

1. ساخت لیست ایمیل

2. ارسال ایمیل مناسب

درست خوانده اید! پیش از نگارش و ارسال ایمیل باید ابتدا لیست دریافت کنندگان ایمیل را تهیه کنید.

بدیهی است که اگر لیستی از کاربران ایمیل مورد هدف را در اختیار نداشته باشید، کسی را برای ارسال ایمیل به وی نخواهید داشت.

چگونه لیست خود را تهیه کنید؟

برای شروع، در ازای کسب اطلاعات تماس و ایمیل کاربران سایت، باید یک پیشنهاد مناسب به آن ها ارائه دهید.

باید به مشتریان بالقوه تان کمک کنید که هنگام مطالعه ی متن پُست الکترونیک تان هرچه سریع تر بتوانند به این پرسش مهم پاسخ دهند:

"از ثبت ایمیل خود در این سایت به چه منافعی دست خواهم یافت؟ "

همه از اسپم بیزار هستند. برای تشویق آن ها به ثبت نام یا شرکت در فعالیتی که در نظر دارید، باید به آن ها پیشنهادی ارزشمند دهید.

این پیشنهاد بستگی به فروشگاه اینترنتی تان دارد اما تعدادی پیشنهاد متداول وجود دارند که کسب و کار ها به طور معمول آن ها را به کار می برند.

بنابراین می توانید با آزمون و خطای این پیشنهاد ها دریابید که کدام یک می توانند برای کسب و کارتان سودآور تر باشند.

به عنوان مثال یکی از پیشنهاد هایی که می توان در نظر گرفت این است:

 ارائه ی تخفیف به کسانی که در خبرنامه ی فروشگاه اینترنتی تان ثبت نام می کنند است.

ایمیل مارکتینگ

همچنین می توانید به جای ارائه ی تخفیف، در ازای ثبت اطلاعات تماس و ثبت نام در خبر نامه، یک کتاب الکترونیکی رایگان، یک راهنما یا هر چیز مفید دیگری را به کاربر ارائه دهید.

بازاریابی از طریق ایمیل

پس از یافتن پیشنهاد مناسب، آن را در سایت قرار داده تا اطلاعات تماس افراد بیشتری را از طریق این پیشنهاد به دست آورید.

حال اخبار جشنواره ها و سایر اطلاعاتی که می توانند از طریق ایمیل در اختیار مخاطبان قرار گیرند را تنظیم کرده و برای این لیست از کاربرانِ سایت و نیز مشتریان قدیم تان ارسال کنید.

موارد بسیاری می توانند در ایمیل ها پوشش داده شوند، مانند اخبار جشنواره ها و تخفیفات فصلی.

تاکید می کنیم که از ارسال ایمیل های زیر غافل نشوید:

ایمیل خوش آمدگویی: این ایمیلی است که ثبت نام کننده ها زمانی که برای اولین بار به خبرنامه ی شما ملحق می شوند باید دریافت کنند.

ایمیل های آگاهی دهنده: این ها ایمیل هایی هستند که به منظور آموزش مشتریانتان در خصوص محصولاتتان، برندتان و زمینه ی فعالیت تان باید ارسال کنید.

بازگرداندن رها کنندگان سبد خرید: همانگونه که از نام آن مشخص است این ایمیلی است که باید به مشتریانی که سبد خرید خود را در مراحل پایانی خرید رها کرده اند ارسال کنید و در آن به تشویق کاربر به بازگشت به سایت و تکمیل فرایند خرید بپردازید.

ایمیل دریافت: که دربردارنده ی اطلاعات پرداخت مشتری پس از خرید وی از فروشگاه اینترنتی می باشد. این ایمیل ها از جمله فرصت های مناسب برای ارسال پیشنهاد های بیشتر به مشتریان نیز به شمار می روند.

4.  بازاریابی اینستاگرامی

آیا می دانستید که:

65% از کاربران اینستاگرام برای خرید آنلاین و کشف برند های جدید به این اپلیکیشن رجوع می کنند؟

آن ها به دنبال فروشگاه هایی مانند شما هستند تا به آن ها پول بپردازند!

این یعنی اگر حساب اینستاگرام برای فروش محصولاتتان ندارید، احتمالاً میلیون ها فرصت فروش را از دست داده اید!

به خصوص اگر جنبه ی بصری محصولاتتان مهم هستند، به عنوان مثال در زمینه ی پوشاک و به خصوص لباس ها و اکسسوری های بانوان، حتماً باید اینستاگرام را به عنوان یک بستر اساسی بازاریابی تان در نظر داشته باشید.

چگونه از اینستاگرام در کسب و کار خود استفاده کنید؟

بر خلاف عملکرد بسیاری از برند ها، اینستاگرام کانالی نیست که در آن آگهی ای قرار دهید، سپس آن را رها کنید و به سراغ درج آگهی بعدی بروید!

در اینستاگرام باید کاربران را به برقراری تعامل و خرید تشویق کرد. بنابراین برقراری تعامل با کاربران در بخش کامنت پُست ها از جنبه های مهم بازاریابی موفق در اینستاگرام است.

برای عملکرد بهتر در بازاریابی اینستاگرامی، باید بر 3 چیز تمرکز کنید:

  1. تولید محتوای با کیفیت
  2. کسب فالوور بیشتر
  3. تعامل با کاربران

بارها تاکید کرده ایم که: از آن جا که اینستاگرام رسانه ای تصویری است، کیفیت تصاویر اشتراکی، اساس و پایه ی بازاریابی در این رسانه به شمار می روند.

باید به تولید تصاویری که از کیفیت بالا برخوردار بوده و محصولتان را به طور طبیعی برجسته می کنند بپردازید.

در این رابطه کم خرجی نکنید و در صورت نیاز یک عکاس حرفه ای استخدام کنید.

به یاد داشته باید که محتوا عامل جذب مخاطب است.

در رابطه با مخاطبان هدفتان تحقیق کنید و ببینید که چه نوع تصاویری آن ها را به تعاملات بیشتر وا می دارد.

برای افزایش تعداد فالوور ها راهکار های متفاوتی را می توانید به کار ببرید که دو مورد از مهم ترین آن ها، برگزاری مسابقات و معرفی پیج بوسیله ی افراد و پیج های تاثیر گزار است که در رابطه با آن ها به طور کامل در پُست آموزش بازاریابی در اینستاگرام توضیح داده ایم.

اما همه چیز به کسب جامعه ای وسیع از مخاطبان ختم نمی شود.

تعاملات بخش مهم تری از فعالیت های شما در اینستاگرام را تشکیل می دهد. به این معنی که اغلب اوقات باید برای پاسخ گویی به سوالات مرتبط کاربران، بخش کامنت ها را زیر نظر داشته باشید.

تعامل با کاربران در اینستاگرام

 

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

 

--------..

طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن seoir5 بازدید : 352 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 17:56

انواع روشهای بازاریابی در اینترنت

 
 

تحقیق در انواع روشهای بازاریابی در اینترنت کار ساده ای نیست، متخصصان بازاریابی اینترنتی در دنیا ، در مورد انواع روشهای بازاریابی در اینترنت باهم توافق ندارند. مثلا وبسایت Open Global که خود از عرضه کنندگان خدمات بازاریابی در اینترنت است. انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را چهار روش: طراحی سایت، طراحی فروشگاه آنلاین، وبسایت های واسطه ای (مانند آمازون ، علی بابا و غیره)،تبلیغات کلیکی گوگل اعلام کرده است. از طرف دیگر وبسایت رسمی شرکت Cult که در زمینه بازاریابی در اینترنت فعالیت می کند انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را 52 روش ذکر می کند. هنگامی که این 52 روش را مطالعه میکردیم ، به این نکته برخوردیم که این شرکت با توجه به اینکه از طریق اینترنت کاربران میتوانند از طریق متن ، تصویر ، ویدئو و صوت با هم در ارتباط باشند، تمام روشهای بازاریابی معمول را جزء روشهای بازاریابی اینترنتی ذکر کرده است.

 

مقایسه شیوه های بازاریابی اینترنتی و سنتی


چگونه میتوان انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را شناخت

با توجه به این اختلاف. یعنی اختلاف بین 4 روش بازاریابی و 52 روش بازاریابی که هر کدام از سوی شرکت های بزرگ و معتبری ارائه شده اند، این سوال پیش میاید که برای مطالعه بازاریابی اینترنتی چگونه میتوان انواع روش های بازاریابی در اینترنت را شناسایی کرد. برای این سوال هر شخصی ممکن است پاسخی و استدلالی داشته باشد. ولی آیا میتوان یک استاندارد برای روشهای بازاریابی تعریف کرد که بتوان براساس آن، روشهای بازاریابی را تحلیل کرد و آنها را رد یا قبول کرد.

عده ای میگویند که اگر روشی از بازاریابی وجود داشته باشد که بتوان آنرا بدون اینترنت هم انجام داد باید از روشهای بازاریابی در اینترنت حذف گردد. اگر با این جمله موافق هستید باید بگویم به با این روش تعداد روش های بازاریابی در اینترنت صفر خواهد بود زیرا تمام روش های بازاریابی در اینترنت مترادف همان روش ها در دنیای واقعی هستند که با سرعت بیشتر و مخاطب بیشتر انجام میپذیرند. بگذارید یک مثال بزنیم.

مثال: خانمی قصد دارد یک عدد روسری را بفروشد او به خانه دوستش میرود از روسری تعریف می کند و آن را میفروشد.

حالا همین خانم روسری دیگری را به دوست دیگرش در برنامه تلگرام میفروشد. آیا روش فروش دوم بازاریابی اینترنتی هست یا خیر؟ اگر این روش فروش را به عنوان یکی از روش های بازاریابی اینترنتی نپذیریم تمام روش های دیگر تبلیغاتی اینترنتی را هم نمی توانیم بپذیریم.

دوباره همان خانم را در حالی که در یگ گروه تلگرامی با هزاران عضو در حال فروش هزاران روسری است تصور کنید. ایا این خانم امکان عرضه این تعداد کالا به این تعداد مشتری را بدون هزینه در فضای خارج از اینترنت داشت؟ مسلما جواب منفی است.

شاید در حالت عادی بسیاری از افراد از بازاریابی اینترنتی در اندازه های بازاریابی های سنتی استفاده بکنند. ولی این امر دلیل بر ضعف و یا عقب ماندگی روشهای بازاریابی اینترنتی نیست. این کاربر است که از تمام امکانات بازاریابی اینترنتی استفاده نکرده است.

براساس توضیحات بالا سوال، چگونه میتوان انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را شناخت. چه پاسخی دارد؟

متاسفانه باید بگوییم که همه 52 روش بازاریابی Cult را باید بپذیریم و حتی ممکن است به این روش ها چیزی را هم اضافه کنیم. اما یک مشکل وجود دارد، بیشتر کسب و کارهای کوچک حتی توان مطالعه و استفاده از این روش های بازاریابی را ندارند و البته ممکن است توان پرداخت هزینه های آن را هم نداشته باشند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

چگونه میتوان از بین انواع روش های بازاریابی در اینترنت بهترین ها را انتخاب کرد؟

برای انتخاب میان روشهای متعدد بازاریابی باید به چند سوال پاسخ دهید، چه میزان میخواهید برای بازاریابی خود هزینه کنید؟ این هزینه را در چه مدت زمانی میخواهید پرداخت کنید؟ چه مقدار ماندگاری در بازار را از این مقدار هزینه انتظار دارید؟ چه میزان فروش را از بازاریابی خود انتظار دارید؟ آیا تازه کسب و کاری را شروع کرده اید و یا برای یک کسب و کار شناخته شده میخواهید بازاریابی را انجام دهید؟

پاسخ به این سوالات موجب میشود که راحتتر بتوانید راهکارهای بازاریابی مناسب برای خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که اقتصاد بصورت کلی پدیده ای پر تلاطم است. بنابراین هنکام انتخاب شیوه های بازاریابی احتمال همزمان شدن بازاریابی با یک تلاطم اقتصادی را هم برآورد کنید. در غیر این صورت ممکن است که تمام سرمایه تبلیغاتی خود را برروی تبلیغی بگذارید که بازخوردی نداشته است.

ایا از میان روشهای بازاریابی در اینترنت برخی از دیگری پرکاربردترند؟

درست مانند هر تجارت و بازاریابی غیر اینترنتی در میان انواع روش های بازاریابی در اینترنت برخی روش ها از برخی دیگر پر کاربرد تر ، پر بازده تر ، پر سود تر و کم هزینه تر میباشند. انتخاب بهترین روش بازاریابی برای هر کسب و کار ممکن است برحسب شرایط خاص آن کسب و کار هم متفاوت باشد. بعنوان مثال تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعتی، دلیلی برای تبلیغات عمومی ندارد و چنین تبلیغی جز افزایش بی دلیل هزینه هیچ بازخورد دیگری نخواهد داشت.

روش های تبلیغاتی اینترنتی کدامند و دلیل انتخاب هر کدام چیست؟

همانطور که گفتیم بیش از 52 روش بازاریابی در اینترنت وجود دارد که حتی نام بردن آنها از حوصله این مقاله خارج است. بنابراین بجای توضیح این 52 مورد به مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی می پردازیم.

  1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی :تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه برای تبلیغات خود نیستند بسیار مناسب است. این شیوه بازاریابی اینترنتی علاوه بر رایگان بودن، پر بازدید هم هست. در کنفرانس رسمی گوگل در سال 2016 اعلام شد که کاربران آمریکا بیشتر از گوگل در شبکه های مجازی برای یافتن کالا و یا خدمات مد نظر خود جستجو می کنند.
  2. فروش مستقیم کالاها در سایت دوستان و یا شرکا:  در این شیوه شما هزینه ای به مراتب کمتر از یک وبسایت پرداخت می کنید و نیازی هم به اینکه خودتان وقت و هزینه بابت بارگذاری اطلاعات بپردازید وجود ندارد. از ضعف های این روش میتوان به عدم پایداری آن اشاره کرد.
  3. ایجاد یک سایت : وقتی میگوییم ایجاد یک سایت منظورمان همه انواع سایت از تبلیغاتی ، فروشگاهی، فروشگاه رابطه ای و غیره است.

در این شیوه شما یک سایت ایجاد کرده و از امکانات سایت برای جذب مخاطب استفاده می کنید. با توجه به اینکه وبسایت ها میتوانند براحتی از شبکه های اجتماعی بعنوان ابزار تبلیغی خود استفاده کنند، همچنین با توجه به پایداری بیشتر سایت ها نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی ، میتوان گفت که سایت ها بهترین شیوه تبلغاتی در اینترنت میباشند.

تبلیغات کلیکی گوگل: این روش تنها برای مالکان سایت ها امکان پذیر است و بدلیل ارائه شدن آن توسط گوگل دامنه های ir امکان استفاده از این خدمات را در زمان تحریم ندارند. در تبلیغات کلیکی شما به گوگل مبلغی را بابت تبلیغ سایت شما در نتایج جستجو پرداخت می کنید و گوگل از این مبلغ به ازاء هر بار کلیک کاربر مقداری را کسر می کند.

کمپین های ایمیلی : کمپین های ایمیلی برای صاحبان سایت امکان شناسایی مخاطبان وفادار و علایق آنها را میدهد به این ترتیب با یک مدیریت درست در تبلیغات ایمیلی میتوان چشم انتضار فروش بالایی بود. کمپین های ایمیلی در مقاله ای با عنوان بازاریابی ایمیلی در همین سایت توضیح داده شده است.

انواع سایت ها نقش آنها در تعیین نحوه بازاریابی در اینترنت

سایت های تبلیغی : سایت های تبلیغی درست مانند یک شبکه اجتماعی و یا یک وبلاگ عمل می کنند این سایت ها کالا و خدمات شما را معرفی می کنند و مشتریان را به مراجعه حضوری به فروشگاه شما ترغیب می کنند. اگر بخواهیم مزیت این گونه سایت ها به شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها را بیان کنیم باید بگوییم وبسایت ها امکان مدیریت و دسته بندی گسترده تری دارند. البته اگر یک وبلاگ را روی دامنه شخصی خود پیاده سازی کنید. عملا میتوان گفت که شما یک وب سایت دارید.

سایت های فروشگاهی :فروشگاه های آنلاین یکی از مهمترین روشهای بازاریابی در اینترنت به شمار می روند. یک فروشگاه آنلاین حرفه ای برای کالاهای خود در موتور های جستجو مانند گوگل رتبه خواهد گرفت و به این ترتیب مشتریانی که بدنبال کالا و یا خدمات ارائه شده در این فروشگاه ها هستند میتوانند از طریق گوگل و سایر موتور های جستجو به سایت منتقل شوند.

سایت های فروشگاهی رابطه ای: این فروشگاه ها خودشان عرضه کننده کالا و یا ارائه دهنده خدمات نیستند. بلکه واسطه ای بین شما و تولید و عرضه کنندگان کالا میباشند. سایت های واسطه ای یا رابطه ای ، موفقیت بالایی در جهان داشته اند از مهمترین دلایل موفقیت این گونه سایت ها کم هزینه بودن آنها از نظر هزینه تهیه کالا و هزینه هایی مانند خدمات پس از فروش است. کشورههای مختلف برای این سایت ها قوانین متفاوتی وضع می کنند. برخی کشورها این گونه سایت ها را مستلزم ارائه ضمانت های بانکی سنگین به دولت می کنند که تخلفی صورت نگیرد.

 

انواع بازاریابی در اینترنت

 

وسعت یک کسب و کار و نوع بازاریابی برای آن

اگر شما به تازگی یک فروشگاه و یا یک شرکت راه اندازی کرده اید و میخواهید یکی از انواع بازاریابی در اینترنت را برای شروع کار خود انتخاب کنید. میتوانید از ابزار گوگل ادورز تا زمانی که رتبه سایت با سئو به صفحه اول گوگل برسد استفاده کنید. به این ترتیب در زمانیکه سایت شما در تکاپو برای رسیدن به تبه اول است. شما درآمد خوبی از تبلیغات خود در گوگل ادوردز بدست خواهید آورد.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

بازاریابی عصبی چیست؟

 
 

هنگامی که برای اولین بار واژه بازاریابی عصبی را شنیدیم. شروع به تحقیق در باره آن کردیم. تا بتوانیم به سوال بازاریابی عصبی چیست پاسخ مناسب و درستی بدهیم. متاسفانه در مقالات فارسی نوشته شده توسط اساتید بازاریابی می شد ردی از برداشت های شخصی را دید که میتوانست مخاطب را گمراه کند. در این مقاله ما تنها به اصول علمی می پردازیم و از برداشت های شخصی پرهیز میکنیم و قصد داریم که شما را بیشتر با مبحث بازاریابی عصبی آشنا کنیم.

بازایابی عصبی چیست؟

برای پاسخ به سوال بازاریابی عصبی چیست. باید بگوییم که بازاریابی عصبی ترکیب دو علم بازاریابی و عصب شناسی است. در بازاریابی عصبی برای تشخیص بهترین روش بازاریابی از روش های بالینی عصب شناسی استفاده میشود. بازاریابی عصبی با تهیه اسکن هایی از مغز در حالتهایی مانند ، تصمیم برای خرید ، انجام خرید، پرداخت هزینه کالای خریداری شده انجام میشود. به این ترتیب بازاریاب ها میتوانند برای نحوه بازاریابی خود تصمیمات درستی اتخاذ کنند. با مطالعه مغز در هنگام خرید بازاریاب ها میتوانند برای سهل کردن انجام معاملات به فرمول های جدید و کاربردی تر دست یابند.

بازاریابی عصبی چیست

نتیجه بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی مطالعات کاملی بر روی مشتریان و خریداران انجام داده و نتایج آن در کتب ، مجلات و روزنامه ها منتشر شده است. اگر بخواهیم نتیجه کلی از این مطالعات را بیان کنیم باید بگوییم که مطالعات بازاریابی عصبی نشان داده است که مغز انسان در هنگام خرید بیشتر با احساس خود خرید می کند و نه با منطق خود، این نکته یک سوال برای ما ایجاد میکند: آیا باید از منطق در بازاریابی و فروش دوری کنیم؟ خیر بخش منطق مغز باید احساس رضایت مناسبی داشته باشد. در غیر اینصورت معامله ممکن نیست.

سوال دیگر چگونه یک بازاریابی و فروش براساس بازاریابی عصبی را انجام دهیم؟

با توجه به مطالعات انجام شده شما هنگام بازاریابی باید ابتدا مغز را وادار به پذیرش سخنان خود کنید، این جمله به این معنی است که منطق مغز را قانع کنید که خرید کالا و خدمات ارائه شده شما امری منطقی است.

 گام دوم: باید احساسات را وارد بازی کنید. در اینجا شما باید با مشتری دوست شوید ولی یادتان باشد این دوستی نباید بخش منطق مغز را قلقک دهد. یعنی اینکه دوستی خود را بشکلی ابراز ندارید که بخش منطق مغز شما را پس بزند.

گام سوم : مهمترین گام در فروش و بازاریابی کار با بخشی از مغز است که وظیفه رفع نیاز های روزانه مانند غذا خوردن ، آب نوشیدن و غیره را به عهده دارد. در این بخش شما باید مشتری را قانع کنید که خرید محصول و کالای شما یکی از نیاز های مشتری را برطرف میکند.

مثال های عملی در بازاریابی عصبی:

آیا میتوان برای بازاریابی عصبی مثالی کاربردی ارائه داد؟

بله قطعا میتوان مثال های کاربردی در بازاریابی های عصبی را ارائه داد در اینجا میتوان این مثال را بعنوان یک مثال ساده از بازاریابی عصبی ذکر کرد:

(در مثال زیر برای ساده تر شدن و قابل فهم بودن، یک فروش ساده در یک مبل فروشی را توضیح داده ایم.)

یک فروشگاه مبل را در نظر بگیرید که یک مشتری برای خرید یک مبل راحتی وارد آن شده است شما بعنوان یک فروشنده میخواهید بر اساس اصول بازاریابی عصبی شانس فروش مبل را بیشتر کنید. به این ترتیب دیالوگ های خود را به این صورت شروع کنید.

سلام و احوال پرسی گرم ولی کمی رسمی، سوال از نوع کالای مد نظر، تا اینجای کار شما برای مشتری احترام قائل شده اید و باعث شدید که بخش منطق مغز او برای ماندن و دیدن نمونه مبل های احساس آرامش کند.

در گام بعد باید منتظر پاسخ مشتری باشید. سعی کنید کمی از مشتری فاصله بگرید تا از رفتار او متوجه تمایل او شوید. در این بخش ما میدانیم که ممکن است مشتری بخواهد مبل راحتی بخرد ولی مغز او در بخش تصمیم گیری برای نیاز های اولیه، مشتری را به خرید یک مبل کلاسیک تر سوق دهد و یا برعکس.

با توجه به اینکه در صورتی که از مشتری سوال کنید او جوابی را که مغز منطقی میدهد را بازگو می کند، ولی خرید مشتری در نهایت بر اساس نظر بخشی از مغز است که به آن مغز قدیم می گویند و برای رفع نیاز های ضروری تصمیم گیری می کند باید بر اساس مشاهدات خود عمل کنیم.

گام بعدی سنجش اختلاف بین خواسته بیان شده مشتری و تمایل رفتاری او میباشد. اگر بعنوان یک فروشنده متوجه شدید که مشتری اعلام می کند که مبل راحتی میخواهد ولی مبلمان های کلاسیک را برای بیشتر مورد توجه قرار میدهد. باید وارد عمل شوید و به مشتری پیشنهاد مبل نیمه راحتی و یا نیمه کلاسیک بدهید.

توضیح : مشتری اعلام کرده مبل راحتی میخواهد ولی مغز او به او اجازه خرید مبل راحتی را نمی دهد. اگر به او بگوییم مبل کلاسیک بخرد، مغز منطقی او با ما مخالفت می کند. اگر به مشتری طبق گفته خود او مبل راحتی پیشنهاد دهیم مغز قدیم او مانع خرید خواهد شد. به این ترتیب ما با استفاده  از یک واژه به نام مبل نیمه راحتی هم بخش منطق مغز را قانع کرده ایم و هم با نشان دادن مبل های کلاسیک ساده بخش احساسی مغز را قانع کرده ایم و به این ترتیب فروش تسهیل میشود.

یک قدم دیگر در این فروش تعیین زمان ایجاد دوستی است. هنگامی که مبل نیمه راحتی را به مشتری معرفی می کنید کمی از رسمی بودن خود بکاهید و کمی با مشتری صمیمی تر شوید. از شوخی های مناسب سن و جنسیت مشتری استفاده کنید. و شروع به صحبت های کمی خصوصی تر مانند شغل و سرگرمی های مورد علاقه مشتری بکنید و یا در باره شهر محل تولدش بپرسید. از پاسخ های مشتری برای ایجاد صمیمت بیشتر از طریق گفت گو های کوتاه استفاده کنید.

در این گام شما مغز منطقی را مختل می کنید و مغز میانی را که وظیفه حفظ ما از خطرات را دارد را فعال می کنید. باید مراقب این بخش از مغز باشید. این بخش اگر شما را دوست تشخیص دهد، شما برنده اید. اگر شما را یک فروشنده سود جو تشخیص دهد باخته اید. از اغراق درباره کیفیت مبل و توضیح جزئیات ساختاری در مبل در این بخش از فروش بشدت بپرهیزید. حتی در صورتی که مشتری از شما سوال تخصصی کرد. جواب هایی کلی به او بدهید.

مثلا در پاسخ به سوال چوب مبل چیست؟ صادقانه به او بگوید تولید کنندگان که میگویند چوب راش ولی خوب، همه میدانیم که میزان کل واردات چوب راش به ایران از چوب بکار رفته در مبلمان ها در ایران کمتر است.

در این بخش به مشتری اعلام کنید که کیفیت چوب های بکار رفته بسیار بالاست و شما خود را متعهد میدانید که از بهترین کارخانجات تولید مبل خرید کنید و در منزل خودتان از همین مبل ها استفاده می کنید. در این بخش میتواند با این سوال که راستی برای نهار خوری چه برنامه ای دارید؟ آیا میخواهید نهارخوری صفحه چوب داشته باشه و یا صفحه شیشه ای؟ و خواستن نظر مشتری در باره هر کدام کاری کنید که مشتری خود را صاحب نظر بداند.

 

تحلیل بازار چیست و چگونه یک گزارش تحلیل بازار بنویسیم؟

 
 

زمانی که تصمیم گرفتیم مقاله ای درباره تحلیل بازار بنویسیم، برای پاسخ به سوال تحلیل بازار چیست و چگونه یک گزارش تحلیل بازار بنویسیم به سراغ کتاب Business Analysis از انتشارات For dummies رفتیم. این کتاب راهنمای خیلی خوبی برای نوشتن یک تحلیل بازار حرفه ای است ولی متاسفانه امکان ترجمه و بارگذاری تمام کتاب در سایت را نداریم. بنابراین پیشنهاد می کنم که حتما نسخه ای از این کتاب را تهیه و مطالعه نمایید. اگر بدنبال منابع مفید برای آموزش تحلیل بازار هستید کتابهای The business analysis hand book و Business Analysis for practitioners منابع بسیار خوبی میباشند. شما میتوانید نسخه PDF این کتاب را از سایت های دانلود فارسی  دانلود کنید (نسخه رایگان کتاب انتشارات For dummies ) ولی دو کتاب دیگر بصورت رایگان قابل تهیه نیستند.

 

تحلیل بازار چسیت

تحلیل بازار چیست؟

تحلیل بازار عبارت است از گرداوری اطلاعات و مدیریت اطلاعات بدست آمده برای راحت تر کردن امر تجارت، اطلاعات مورد بحث در تحلیل بازار با مطالعه مشتریان، فعالیت های اقتصادی مجموعه، رفتار مردم و اقتصاد، گرداوری میگردند. اصول گرداوری اطلاعات با اصول آن در شاخه های آمار و احتمالات هم سان می باشد.

طرح کسب و کار چیست و چگونه تهیه می شود؟

اگر قصد ایجاد یک کسب و کار جدید را دارید و میخواهید یک طرح کسب و کار موفق بنویسید قبل از هرکاری باید یک تحلیل از خودتان گرداوری کنید. این مرحله جزء مراحل طرح کسب و کار محسوب نمی شود. ولی میتواند در تعیین موفقیت شما نقش موثری داشته باشد. برای تحلیل خود این سوالات را پاسخ دهید:

  • آیا تجربه قبلی در این کسب و کار دارید؟
  • آیا با ابزار و وسایل کسب و کار خود قبلا کار کرده اید؟
  • آیا حس می کنید از انجام کار جدید لذت خواهید برد؟
  • اگر قبلا در این کسب و کار شرکت داشته اید، تجربه خود را چگونه ارزیبابی می کنید؟

پاسخ این پرسش ها به شما نشان خواهد داد که استعداد شما برای موفقیت در شغل جدید چه میزان است در مرحله بعد باید خود کسب و کار را تحلیل کنید برای این تحلیل به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • مکان کسب و کار در کجا قرار دارد؟
  • آیا این مکان از قبل بعنوان مرکزی برای ارائه کالا و خدمات مد نظر شما ، توسط مردم شناخته شده است؟
  • میزان هزینه تاسیس ، راه اندازی و هزینه های جاری کسب کار شما چقدر است؟
  • حداقل و حداکثر تعداد مشتریان در ماه چقدر خواهد بود؟
  • امکانات بازاریابی محصول تولید شده و یا عرضه شده توسط شما در بازارهای جدید چقدر است؟
  • هزینه تمام شده کالاها و سود خالص، بطور میانگین چقدر خواهد بود.

پاسخ به این سولات موجب میشود که شما از منطقی بودن تصمیم خود برای ایجاد کسب و کار جدید مطمئن شوید.

در گام بعد باید مردم را تحلیل کنید. برای تحلیل مردم به این سولات پاسخ دهید.

  • آیا کلای شما در سبد روزانه ، ماهانه ، سالانه مردم قرار دارد یا خیر؟
  • آیا مردم با کالای شما از قبل آشنایی دارند و از مشابه آن استفاده کرده اند یا خیر؟
  • مبلغی که مردم بابت کلای مشابه کلای شما بطورمعمول پرداخت می کنند، از مبلغ کالای شما بیشتر و یا کمتر است؟
  • آیا کالای شما کلای ضروری برای مردم محسوب میشود و یا کالای تزئیناتی.
  • مردم محلی با چه نوع کسب و کار و مدل فروشی در اطراف خود برخورد دارد. آیا مدل فروش و بازاریابی ما متفاوت با دیگران است؟
  • در آخر هم مزیت های رقابتی کالای خود، در مقایسه با کالاهای مشابه را در این بخش لیست کنید.

پاسخ به این سولات منجر به این میشود که شما بتوانید در اتخاذ سیاست های فروش، مانند سیاست تخفیف دائمی، تخفیف فصلی، تخفیف مناسبتی و غیره بهتر عمل کنید.

مدیریت اطلاعات در تحلیل بازار چگونه انجام می شود؟

مدیریت اطلاعات در تحلیل بازار اصولا تابع قوانین و مقررات مدیریتی میباشد و یک مدیر در این بخش باید بتواند با تحلیل اطلاعات بدست آمده از آمارها، راهکارهای درست خروج از بحران ها و یا تکرار موفقیت ها را ترسیم کند.

مدیریت اطلاعات بدست آمده از تحلیل بازار، کاملا تخصصی بوده و آزمون و خطا در آن جایز نیست. یک مدیریت غلط در این قسمت میتواند، تمام محصول تولید شده در یک کارخانه را به نابودی بکشاند.

عدم تحلیل درست بازار، موجب میشود تا امکان عرضه کالاهای تولید شده در یک کارخانه از میان برود. این موضوع از هر مشکل اقتصادی دیگری برای یک کارخانه مهلک تر خواهد بود.

در بسیاری از کشورها، شرکت های ارائه دهنده خدمات تحلیل بازار درآمد های بالایی برای انجام اینکار بدست می آورند و مشتریان آنان نیز در مقابل، با در دست گرفتن نبض بازار، سود های کلانی را عاید خود می کنند.

تحلیل بازار تنها در کسب و کارهای صنعتی کاربرد ندارد، بلکه در سایر صنایع مانند کشاورزی نیز به کار می رود. حتما شما هم بخاطر دارید که در سالهای نچندان دور، بخاطر عدم وجود تحلیل بازار در تولید و عرضه محصولات کشاورزی ما یک سال در میان با کمبود سیب زمینی و پیاز مواجه میشدیم. چرا که یک سال همه کشاورزان سیب زمینی می کاشتند و سال بعد همگی پیاز میکاشتند.

مخاطب تحلیل بازار چه کسانی هستند؟

هنگام تحلیل بازار باید به مخاطبی که این تحلیل برای او انجام میشود نیز توجه داشت. اگر شما قصد دارید برای کشاورزان یک منطقه کار تحلیل بازار را انجام دهید. طبیعتا نباید تحلیل های شما با واژه های صعب و سخت همراه باشد. بلکه باید این گزارش ها با نثری روان و ساده تهیه گردند. مخاطبان تحلیل بازار از مدیران ارشد کشوری ، صاحبان کارخانجات، وارد کنندگان محصولات، صادرکنندگان محصولات، کشاورزان و غیره متغییر می باشند. این دسته وسیع از مخاطب موجب میشود که تحلیل بازار کار بسیار دشوارتری شود.

چگونه یک گزارش تحلیل بازار بنویسیم؟

هنگام نوشتن گزارش تحلیل بازار باید مخاطب خود را در نظر داشته باشید. اگر مخاطب شما نتواند از اطلاعات تحلیلی شما سودی ببرد. کیفیت تحلیل ها بی معنی خواهد بود.

مواردی که باید در یک تحلیلی بازار نوشت، نیز کاملا متناسب با مخاطب این تحلیل ها متفاوت است. اما میتوان موارد زیر را از پایه های هر گزارش تحلیل بازاری دانست:

تحلیل رفتار مشتری در بازار هدف

در این تحلیل دو نکته حائز اهمیت است:

  • اول : تحلیل فرهنگ و آداب و رسوم مشتریان
  • دوم : تحلیل الگوی خرید مشتریان در بازار هدف

اگر شما مدتی در کار بازاریابی و یا فروشندگی بوده باشید. میدانید که سیاست های فروش مختلفی وجود دارد. سیاست هایی مانند اعمال تخفیف در مناسبت های خاص و یا برای افراد خواص و غیره.

اگر این سیاست ها بدون تحقیق و پژوهش صورت گیرد در صورت موفقیت هم هیچ تضمینی برای اینکه موفقیت قبلی تکرار شود وجود ندارد. اگر تحلیل رفتار مشتری با خطا همراه باشد، بدون سیاست فروش منسجم نمی توان علل خطا و شکست را متوجه شد.

تحلیل حداقل و حداکثر فروش

اگر به نمایشگاه های دوره ای به شهرستان ها رفته باشید متوجه شده اید که در برخی شهرها نمایشگاه ها رونق بالا و در برخی عملا با شکست مواجه شده اند. عدم استفاده از حداکثر امکان فروش در سیستم های بازاریابی باعث میشود که نتوانیم از تمام پتانسیل جمعیتی برای فروش کالاهایمان استفاده کنیم.

هنگام تحلیل حداقل و حداکثر فروش باید به مواردی مانند تعداد افراد ساکن در حواشی بازار، تعداد افراد راغب به حضور در بازار از مکان های دورتر، قدرت خرید افراد مراجعه کننده به بازار، میزان رقابت موجود در بازار با کلای عرضه شده از سوی خود را باید در نظر داشت.

تحلیل میزان بازگشت مشتری برای خرید های بعدی

در این بخش فروش های مبتنی بر بازارهای آنلاین اطلاعات دقیقتری به ما میدهند. اگر شما در فروشگاه اینترنتی خود تغییری داده اید که موجب کاهش مراجعه مشتریان قدیمی شده است. بسرعت آن را اصلاح کنید.

یک گزارش تحلیل بازار باید دارای چه خصوصیاتی باشد.

گزارش باید خلاصه باشد. بعد از تهیه گزارش آنرا مطالعه کنید و در صورت لزوم آنرا خلاصه نمایید.

گزارش باید دارای نتیجه گیری باشد. در انتهای گزارش باید یک نتیجه گیری از گزارش خود ارائه دهید.

گزارش باید منطبق با اصول حسابداری باشد. برای تحلیل رفتار خرید از قوائد حسابداری استفاده کنید.

آمارهای گزارش بصورت گرافیکی و متنی ارائه شوند. بهتر است که علاوه بر جداول آماری داده ها را بصورت نمودارهای گرافیکی نیز ارائه دهید.

در محاسبه میزان بازگشت خریدار از قواعد آماری SPSS استفاده کنید. به این ترتیب میتوانید افزایش و کاهش میزان فروش توسط مشتریانی قدیمی را بدرستی تحلیل کنید.

چگونه بازار هدف را در تحلیل بازار بسنجیم؟

هنگامی که میخواهید در یک بازار هدف سرمایه گذاری کنید باید، بازار را تحلیل کنید. این تحلیل باید شامل ویژگی های بازار از نظر اقتصادی، اندازه بازار اولیه در هنگام شروع به کار، امکان گسترش بازار، میزان سهم کالا و خدمات خود در بازار باشد. با تهیه این موارد شما میتوانید بسنجید که آیا سرمایه گذاری در این بازار جدید برای شما سودآور خواهد بود یا خیر.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن seoir5 بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 17:37

 

CTR که مخفف واژه Click-Through Rate می باشد در فارسی به نرخ کلیک ترجمه شده است و به معنی مقایسه تعداد کلیک دریافتی لینک سایت شما به ازاء تعداد دفعاتی است که لینک شما به نمایش در آمده است.

بالا بردن بازدید و افزایش ترافیک سایت رابطه مستقیمی با افزایش نرخ کلیک سایت ( CTR ) دارد و یکی از اصطلاحاتی که در سئو مورد استفاده قرار می گیرد و در سرچ کنسول گوگل نیز به آن توجه شده نرخ ctr یا click through rate  که نرخ کلیک یک سایت در گوگل را محاسبه می کند. Ctr به صورت درصد بیان می شود و نسبت تعداد کلیک بر روی صفحات یک سایت به تعداد دیده شدن آن ( impression ) در گوگل می باشد.

برای مثال فرض کنید یک سایت برای عبارت سئو در جایگاه 5 گوگل باشد ، هر کاربری که عبارت سئو را جستجو می کند به impression سایت اضافه می شود و در صورتی که کاربر از میان تمام نتایج صفحه گوگل روی این سایت نیز کلیک کند ، به عنوان یک کلیک در نظر گرفته می شود. مثلا اگر 10 بار عبارت سئو در گوگل جستجو شده باشد و از این تعداد 1 کاربر روی سایت مورد نظر کلیک کرده باشد ctr صفحه برابر با 10 درصد خواهد بود.

 

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

 

نرخ کلیک یا CTR چیست؟

تعداد کلیک روی تبلیغ تقسیم بر تعداد نمایش تبلیغ مساوی است با نرخ کلیک.

 نرخ کلیک با توجه به اینکه افزایش آن برای شما به معنی افزایش ترافیک سایت و برای گوگل به معنی افزایش رضایت مخاطبانش از سایت های به نمایش گذاشته شده است؛ برای هر دو سوی تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده سودآورد است. (منظور از تبلیغ، نمایش سایت در صفحه نمایش جستجو به صورت ارگانیک و یا تبلیغاتی است.)

همانطور که می دانید در تبلیغات کلیکی گوگل نرخ کلیک بالاتر به معنی هزینه تبلیغاتی کمتر برای شما خواهد بود.

نرخ کلیک خوب چیست و به چه عواملی بستگی دارد؟

نرخ کلیک به عوامل گوناگونی بستگی دارد مثلا تبلیغات شما در گوگل بصورت میانگین باید 2% نرخ کلیک دریافت کند. اگر شما عددی بیش از این را بعنوان میانگین کلیک دریافت کنید. یعنی آنکه نرخ کلیک سایت شما خوب است.

اما در فیسبوک نرخ کلیک عادی روی تبلیغات کمتر از 1% است. بنابراین نرخ کلیک خوب در فیسبوک با گوگل متفاوت است. نوع کسب و کار شما نیز در دریافت کلیک موثر است. اما اگر می خواهید با نرخ کلیک سایت خود رقابت کنید، قبل و بعد از کمپین های بازاریابی نرخ کلیک سایت خود را بررسی نمایید.

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

CTR یک معیار اصلی است

عموم بر این باور هستند که بالا بودن نرخ کلیک به معنی بالا بودن نرخ تبدیل است. این عقیده از آنجا نشأت می گیرد که کاربران با دیدن تبلیغات و Call to Action به خریداری محصول شما ترغیب می شوند و کلیک آنها روی سایت به این معنی خواهد بود که آنها تصمیم اولیه خود را گرفته اند. (تصمیم اولیه، تصمیم گیری مخاطب برای مشاهده کالای شما برای مقایسه با دیگر کالا ها می باشد. یک سایت حرفه ای حتی در این مرحله هم می تواند درصد بالایی از مخاطبان را به خریدار تبدیل کند.)

بالا بودن نرخ کلیک سایت از مهمترین شاخص کلیدی عملکرد KPIs است.

به خاطر داشته باشید که CTR میزان کلیک بر روی لینک سایت شما را تخمین میزند و نمایش دهنده نرخ تبدیل در صفحات فرود سایت نیست. اگر شما به بازدید کنندگان سایت خود اهمیتی نمی دهید و می خواهید آمار میزان فروش سایت خود را داشته باشید CTR کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

برای رسیدن به اهداف خود در بازاریابی یا KPIs عوامل مختلف در سایت مانند CTR و نرخ تبدیل را اندازه گیری کنید تا تصویر درستی از بازاریابی برای سایت خود داشته باشید.

 

نرخ کلیک خوب چیست

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. درب شیشه ای اتوماتیک قائم الکترونیک/

تبلیغات میان متنی

 

نرخ کلیک بر روی سئو سایت شما موثر است

میزان محبوبیت برند شما نز مخاطب بر روی رتبه سایت شما موثر است. اصولاً گوگل به دنبال آن است که برند ها و سایت هایی را که محبوبیت بیشتری دارند در صدر نتایج جستجو قرار دهد. نرخ کلیک سایت نشانه ای برای تعیین میزان محبوبیت برند شما است. بنابراین گوگل یه سایت هایی که نرخ کلیک بالاتری دارند رتبه بهتری خواهد داد.

 

آزمون و تست برای بهبود نرخ کلیک

 

 

رتبه سایت به میزان کیفیت و ارتباط محتوای سایت شما با واژه جستجو شده مرتبط است و نرخ کلیک مهمترین عامل برای تعیین میزان کیفیت و ارتباط با خواست مخاطب می باشد.

یک لینک تبلیغاتی خوب می تواند به بهینه سازی نرخ کلیک سایت کمک کند

تبلیغات باید مخاطب را تشویق به انجام عملی کند CTA. به تبلیغات شرکت های بزرگ دقت کنید آنها همواره در تبلیغات خود سعی در جذب مخاطب دارند. البته در این بین تبلیغات بد فراوانی هم می توان یافت مثلاً تبلیغ بانک ملت برای عید امسال که در بیلبورد های خودش از به کارگیری CTA خود داری کرده و نام بانک را در تبلیغ خود ذکر نکرده بود. و مخاطبان این تبلیغ بجای دیدن تبلیغ بانک ملت، تبلیغ بانک شهر را مشاهده می کردند. شما این اشتباه را نکنید. خلاقیت خود را حفظ کنید ولی صراحت لهجه در تبلیغ امری است که اثر بخشی آن اثبات شده است شما می توانید در متن خود هر قدر که می خواهید خلاقیت به خرج دهید ولی همچنان صراحت لهجه تبلیغ را حفظ کنید.

کلمات کلیدی تاثیر بسیار زیادی دارند

برند سازی در دنیای دیجیتال یک معنی دارد و آنهم تبدیل نام برند به کلمه کلیدی غالب مخاطبان کالا و خدمات ارائه شده توسط شما است. مثال شرکت نوتلا که شکلات صبحانه تولید می کند با تبلیغات فراوان باعث شده است که کاربران بجای جستجوی واژه خرید شکلات صبحانه از واژه خرید نوتلا استفاده کنند. شرکت گوگل نیز در همین راستا باعث شده که کاربران به جای واژه جستجو کردن کلمات از واژه گوگل کردن کلمات استفاده کنند.

شما باید تا رسیدن به این مرحله خدمات خود را با کلمات کلیدی پر مخاطب سئو کنید.

آزمون و تست، راه موفقیت است

تست های A/B بر روی تبلیغات سایت، به افزایش نرخ کلیک منجر خواهد شد. شاید به نظر برسد که تغییرات در این تست ها بسیار اندک است. اما همین تغییرات مثبت اندک در کنار هم تفاوت چشمگیری را باعث می شود.

شناخت مخاطب خود

می خواهید نرخ کلیک سایت خود را بالاتر ببرید. برای اینکار باید بدانید که مخاطب شما به دنبال چه گونه کالا و چگونه خدماتی است. مخاطب شما چگونه کالا و خدمات شما را جستجو می کند. آیا نامی عامیانه برای خدمات شما وجود دارد.

مثال: کلمه کلیدی کانکس توسط تولید کنندگان آن بصورت ساندویچ پنل استفاده می شود. مخاطبان تخصصی این محصول آن را با نام ساندویچ پنل می شناسند ولی مخاطب عام از واژه کانکس یا ایرانیت و مانند آن استفاده می کند.

 

 

روش های افزایش نرخ کلیک و ctr سایت

اگر بتوانید ctr  میانگین را به بالای 10 درصد افزایش دهید حرکت مثبت و عالی را انجام داده اید. اما برای افزایش نرخ کلیک سایت چه اقدامات و روش هایی وجود دارد؟ چگونه می توان آمار کلیک میانگین و ctr هر یک از صفحات را افزایش داد؟ پیرو انتخاب درست کلمات کلیدی ، روش هایی که باید به کار ببرید شامل رعایت اصول سئو برای هر صفحه ، درج عناوین جذاب که بتواند کاربر را متقاعد کند تا از میان نتایج روی سایت شما کلیک کند ، استفاده از کدهای نشانه گذاری ، تبلیغات کلیکی را می توان پیشنهاداتی موثر دانست.

برای افزایش غیرطبیعی ctr استفاده از ربات های جستجوگر نیز وجود دارد که اگرچه می تواند نرخ کلیک را بالا ببرد اما معایب فراوانی نیز دارد.

مهم ترین روش های افزایش نرح کلیک سایت ctr

سئو صفحات

اولین اقدام برای اینکه سایت یا صفحات داخلی آن در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند ، رعایت اصول سئو است. یعنی شما برای هر یک از صفحات سایت خود باید تمام فاکتورهای سئو را اجرا کنید. از تعیین کلمه کلیدی گرفته تا لینک سازی های داخلی و خارجی ، محتوای کاربر پسند ، چگالی مناسب کلمات ، طول متن ، سئو تصاویر و بسیاری از اقدامات دیگر.

پس از انجام تمام مراحل سئو ، می توانید امید داشته باشید که سایت در نتایج SERP گوگل نمایان شود و هرچه سئوی بهتری انجام داده باشید احتمال کسب رتبه بالاتر و افزایش نرخ کلیک ، بیشتر می باشد.

استفاده از عناوین جذاب

پس از اینکه شما در میان 10 یا 20 لینک اول گوگل قرار گرفتید باید خود را از سایر رقبا متمایز کنید تا کاربران با کلیک روی لینک سایت شما ، موجب افزایش CTR  شوند. یکی از روش هایی که برای این منظور به کار می رود درج عناوین جذاب و البته مرتبط با محتوای صفحه است. استفاده از عبارات توصیفی ، ارائه پروموشن در عنوان و درج عدد و رقم می تواند راهی برای جذاب کردن عنوان باشد.

 

بهینه سازی متاتگ توضیحات

یکی از مهم ترین متاتگ های صفحه ، توضیحات یا description می باشد، زمانی که کاربر دو صفحه متفاوت یا عناوین جذاب را در نتایج می بیند ، بلافاصله اقدام به بررسی متاتگ توضیحات زیر آدرس هرکدام می نماید و هر سایتی که توضیحات کامل تر و مفیدتری برای کاربر داشته باشد شانس کلیک خود را افزایش خواهد داد. معمولا تگ دسکریپشن نباید بیشتر از 170 کاراکتر باشد و در عین حال حق مطلب را به خوبی ادا کند.

کدهای نشانه گذاری یا schema

کدهای نشانه گذاری انواع مختلفی دارند ، برخی از آنها فقط درک موتور جستجوی گوگل را افزایش می دهند و برخی دیگر علاوه بر این مورد در تصمیم گیری کاربر نیز تاثیر دارند. مثلا ستاره هایی که در کنار برخی از صفحات برای امتیازدهی استفاده می شوند نوعی از کدهای schema  هستند که موجب تفاوت دیداری یک صفحه با سایت های دیگر می شوند و علاوه بر این سیگنال های مثبتی از عملکرد سایت به گوگل می فرستند و استفاده از کدهای نشانه گذاری موجب افزایش ctr  می شود.

افزایش نرخ کلیک با تبلیغات کلیکی

در گذشته این عقیده وجود داشت که استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ، موجب افت سئو می شود و تاثیر منفی در رتبه سایت خواهد داشت. اما در حقیقت خلاف این موضوع به اثبات رسیده است. تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز به این علت که در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند موجب افزایش نرخ کلیک سایت می شوند و با بالا رفتن درصد ctr  میانگین در طول زمان رتبه سایت نیز ارتقا می یابد.

سرعت سایت را افزایش دهید

معمولا زمانی که یک کاربر عبارتی را جستجو می کند بین 3 تا 5 لینک را برای بررسی انتخاب می کند. در صورتی که مدت زمان ورود به صفحه بیش از 3 ثانیه باشد بسیاری از کاربران صفحه را بسته و به سراغ سایت دیگری می روند. تکرار این عمل در بلند مدت سبب افت رتبه و کاهش ctr  می شود. پس حتما برای افزایش نرخ کلیک باید سرعت سایت را به حداکثر برسانید.

 

افزایش غیرطبیعی ctr  و نرخ کلیک با ربات

برخی از وبسایت ها جهت افزایش نرخ کلیک خود اقدام به استفاده از ربات های جستجوگر می کنند تا با افزایش ctr  رتبه خود را بهبود دهند. درست است که این نوع بازدید که بوسیله ربات های تغییر ip  انجام می شود در سرچ کنسول گوگل شمارش می شوند اما در سئو تاثیر منفی دارند. وظیفه این ربات ها این است که به ازای جستجوی عباراتی خاص بر روی یک لینک مشخص در گوگل کلیک کنند اما این تمام آنچه از بازدید مثبت انتظار می رود نیست. زمان حضور کاربر و رفتار کاربران روی سایت برای موتورهاس جستجو اهمیت دارد و گوگل با بکار بردن الگوریتم های هوش مصنوعی این بازدیدها را تحلیل می کند.

تبلیغات میان متنی

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن seoir5 بازدید : 279 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 14:29

با توجه به این که ورد پرس یک نرم افراز کاملا رایگان است وبلاگ طراحی شده و امروز برای توسعه طراحی سایت ها به کار گرفته می شود بیش از 50 میلیون طراحی سایت از این پلتفرم برای طراحی سایت استفاده می کنند ورد پرس با هدف ایجاد یک سیستم مدیریت محتوا که مدیران طراحی سایت برای راه اندازی طراحی سایت خود نیاز نداشته باشند راه اندازی شد. در واقع  شما برای استفاده وردپرسی نیاز به پرداخت  هزینه ندارید. اما طراحی سایت های تجاری نیاز های اختصاصی دارند و از طرفی طراحی سایت ها باید ریسپانسیو و امن باشند.

طراحی سایت برای یک شرکت تجاری به معنای اولین نقطه تماس با مخاطب و خریدار نهایی محصولات می باشد طراحی سایت شما درست ماند کارت ویزیت شما عمل می کند .شما باید با طراحی سایت خود مخاطب را به تعامل با شرکت دعوت کنید. برنامه نویسی برای یک پلیتفرم متن باز آماده مانند وردپرس  برای مهندسان برنامه نویسی کار بسیار آسانی است.

چرا نباید از وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس یک نرم افزار رایگان است که برای ایجاد وبلاگ طراحی شد و امروزه برای توسعه وب سایت ها به کار گرفته می شود. بیش از 50 میلیون وب سایت از این پلتفرم برای طراحی سایت استفاده می کنند و حدود 5% از 10000 وب سایت برتر در دنیا نیز این پلت فرم را برای طراحی سایت خود انتخاب کرده اند. وردپرس با هدف ایجاد یک سیستم مدیریت محتوا که مدیران سایت برای راه اندازی سایت خود به طراحان سایت نیازی نداشته باشند راه اندازی شد. در واقع شما برای استفاده از یک سایت وردپرسی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اما سایت های تجاری نیازهای اختصاصی دارند و از طرفی سایت ها باید ریسپانسیو و امن باشند. وب سایت برای یک شرکت تجاری به معنای اولین نقطه تماس با مخاطب و خریدار نهایی محصولات می باشد. وب سایت شما درست مانند کارت ویزیت شما عمل می کند. شما باید با وب سایت خود مخاطب را به تعامل با شرکت دعوت کنید. 

 

ما در این مقاله قرار نیست به شما بگوییم ورد پرس برای طراحی سایت  بد است و نباید از آن استفاده کرد .ورد پرس درست مانند سیستم عامل لینوکس است .در اروپا ویندوز گران گران بوده ومردم به سمت لینوکس که رایگان بوده می روند ولی در ایران ویندوز با قیمت مناسب فروخته می شود .ومردم از ویندوز استفاده می کنند. نتیجه گیری قصد ما این نیست که بگوییم طراحی سایت با ورد پرس غلط است .ورد پرس امکاناتی دارد که قطعا برای کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جذاب است اهمیت آیکون های کم حجم در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

 

 

دلایل استفاده از ورد پرس برای طراحی سایت

اگر ویندوز در اروپا باهمین قیمت ایران فروخته می شد کسی برای طراحی سایت  به سراغ لینوکس نمی رفت .دقیقا ورد پرس هم همین قصه را دارد شما با کمی سرچ در گوگل می توانید می توانید میلیون ها پلاگین افزایش قابلیت بروی ورد پرس نصب کنید ولی تمام این ها باعث سنگین تر شدن نرم افزار می شود به همین دلیل طراحی سایت های ورد پرس در برابر پلتفرم های اختصاصی ضعیف عمل می کنند. کافی است به آگهی استخدام روزنامه ها نگاه کنید.

آگهی استخدام طراح سایت برای پلتفرم ASP،PHP بیشتر از ورد پرس است .دلیل آن هم کامل واضح است که شرکت طراحی سایت نمی خواهد طراحی سایت مشتریان شان کند تر از رقبا بار گذاری شود .وردپرس برای ارتقاء خود ناچار به افزایش پلاگین است که به افزایش حجم طراحی سایت می انجامد در صورتی که شما در سیستم مدیریت محتوای اختصاصی صرفا کدهای مورد نیاز کاربر  را در طراحی سایت درج می کنید که  حجم طراحی سایت را به شدت پایین خواهد آورد وکارایی طراحی سایت نیز در کمال خود باقی خواهد ماند .

 

 

10 دلیل برای اینکه توسعه دهندگان وب نباید از وردپرس استفاده کنند

 

 

در این مقاله قرار نیست به شما بگوییم که وردپرس بد است و نباید از آن استفاده کرد. وردپرس درست مانند سیستم عامل لینوکس است. در اورپا ویندوز گران بود و مردم به سراغ لینوکس که رایگان بود رفتند ولی در ایران ویندوز با قیمتی مناسبی فروخته می شد و مردم از ویندوز استفاده می کنند. اگر ویندوز در اورپا به همین قیمت ایران عرضه شود کسی از لینوکس استفاده نخواهد کرد. وردپرس هم درست همین قصه را دارد. شما با کمی سرچ در گوگل می توانید برای وردپرس پلاگین و تم دانلود کنید. اگر کسی بگوید وردپرس محدود است می توان میلیون ها پلاگین افزایش قابلیت بر روی وردپرس نصب کرد ولی تمام اینها باعث سنگین تر شدن نرم افزار می شود و به همین سادگی سایت های وردپرس در برابر پلتفرم های اختصاصی ضعیف تر عمل می کنند. کافیست به آگهی استخدام روزنامه ها نگاه کنید. استخدام طراح سایت برای پلتفرم هایی مانند ASP، PHP بسیار بیشتر از وردپرس است. دلیل آن هم ساده است شرکتهای طراحی سایت نمی خواهند سایت مشتریان شان کندتر از رقبا بارگذاری شود. و وردپرس برای ارتقاء خود ناچار به افزودن پلاگین است که به افزایش حجم سایت می انجامد ولی در سیستم مدیریت محتوای اختصاصی شما صرفاً کدهای مورد نیاز کاربر را در سایت درج می کنید که حجم سایت را به شدت پایین خواهد آورد و کارایی سایت نیز در کمال خود باقی خواهد ماند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

علل  عدم استفاده توسعه دهندگان وب از وردپرس

1- امنیت پایین وردپرس

میلیون ها وب سایت با وردپرس طراحی شده اند. اگر یک هکر بخواهد یک حمله گسترده برای باج خواهی را راه اندازی کند. قطعاً سیستمی را انتخاب می کند که بیشترین آسیب را وارد کند. ربات های زیادی در حال حاضر در سطح اینترنت وجود دارند که مختص هک کردن سایت های وردپرسی طراحی شده اند. آنها فایل های مانند فایل درج  کامنت را هدف حملات خود قرار داده و سرور را با افزایش بار مواجه می کنند. که در اغلب موارد به معنی از کار افتادن سایت است. متاسفانه وردپرس یک ایراد بزرگ دارد و آنهم پیچیدگی عیب یابی آن است. هزاران برنامه نویس در سرتاسر دنیا در حال بررسی و تلاش برای رفع این مشکل هستند ولی حتی حرفه ای ترین کدنویسان وردپرس معتقدند که این سیستم را به سختی می توان عیب یابی کرد.

به یاد داشته باشید که هر سایتی را می توان هک کرد. سرور های سازمان امنیت آمریکا هم هک شده اند. بنابراین هیچ سایتی نمی تواند ادعا کند که صد در صد در برابر نفوذ ایمن است. به این ترتیب استفاده از سیستمی که احتمال هدف قرار گرفتن آن توسط هکر ها زیاد باشد. به افزایش احتمالاً هک شدن سیستم منجر می شود.

نکته : هزاران پلاگین امنیتی روی وردپرس قابل نصب است. ولی به خاطر داشته باشید که تمام هک هایی که در سالیان گذشته با آن روبرو بودیم در واقع بعد از اعلام رسمی حفره امنیتی توسط شرکت تولید کننده بوده است. یعنی آنکه مثلا ویندوز اعلام می کند که ویندوز یک حفره امنیتی دارد. که باید برای بستن آن ویندوز را بروز رسانی کنید. و بعد هکرها قبل از بروز رسانی توسط شما سیستم شما را با کمک همان حفره امنیتی هک می کنند. بنابراین یک هکر حتی نیاز نیست برای هک کردن سایت شما تلاش کند. کافیست منتظر گزارش یک حفره امنیتی در سایت های وردپرس بنشیند  و حمله خود را بر اساس حفره موجود سازماندهی کند. از طرف دیگر نصب افزونه های امنیتی بر روی وردپرس به سنگین شدن سایت می انجامد. در سیستم مدیریت محتوای اختصاصی اصولا چنین اطلاعاتی هرگز توسط شرکت تولید کننده منتشر نمی شود، که هکری بخواهد از آن سوء استفاده کند.

2- بروز رسانیوردپرس

وردپرس یک نرم افزار متن باز است و شما با نصب آن می پذیرید که ممکن است در هنگام بروز رسانی با یک سری نواقصی در سایت روبرو شوید. از جمله این نواقص بالا نیامدن سایت است. اگر شما تم و پلاگین های اختصاصی برای سایت خود دانلود و یا نوشته باشید. احتمال آنکه بروز رسانی های وردپرس با این تم و پلاگین ها همخوانی نداشته باشند کم نیست. از طرفی پلاگین های امنیتی وردپرس باید توسط یک متخصص تنظیم شوند که خود به معنی افزایش بار مالی برای سایت شما خواهد بود. وردپرس نرم افزاری برای آزمون و خطا است. شما ممکن است پلاگینی را بروز رسانی کنید که در نسخه جدید دارای مشکلاتی است و سایت شما با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

3- پلاگین های وردپرس

پلاگین ها نرم افزار هایی شخص ثالثی هستند که بر روی سایت شما نصب می شوند. همانطور که حتماً مشکل امنیتی فیسبوک به دلیل استفاده از یکی از همین پلاگین های شخص ثالث را شنیده اید. پلاگین ها اجازه دارند در سایت شما صفحه ایجاد کنند، در بانک داده وارد شده و اطلاعات را خوانده و یا ویرایش کنند. حفظ امنیت اطلاعات با وجود هزاران سایت مختلفی که این پلاگین ها را می نویسند عملاً غیر ممکن است. هر کدام از این پلاگین ها می تواند دارای یک حفره امنیتی باشد که به سایت شما صدمه بزند. یک سوال اگر به شما بگویند که پلاگینی هست که سئو سایت شما را بهتر می کند آیا آن را نصب نمی کنید؟ قطعاً پاسخ بله است. همه ما چنین پلاگینی را نصب خواهیم کرد. حالا پلاگین دیگری وجود دارد که به شما امکان ویرایش نحوه نمایش سایت در صفحه نتایج جستجو را می دهد. این پلاگین را چطور نصب می کنید؟ قطعاً این یکی را هم نصب خواهید کرد. جالب است بدانید صدها سایت به دلیل اینکه این دو پلاگین را همزمان نصب کرده اند دچار آسیب جبران ناپذیر در سئو سایت خود شدند. این دو پلاگین با هم تداخل داشته و باعث بهینه سازی بیش از حد در کدهای سایت می شوند و این مشکل برای بسیاری از سایت ها به معنی پایان توان رقابت آنلاین آنها تمام شد.

این مشکل که دو پلاگین به تنهایی عالی عمل کنند ولی استفاده هم زمان آنها موجب اختلالاتی شود در وردپرس بسیار محتمل است.

مشکل دیگر اینکه شما یک پلاگین را دانلود کرده و سالها با آن کار می کنید. و داده های شما همگی تحت تاثیر آن است. ناگهان متوجه می شوید که وردپرس یک خلل امنیتی دارد و باید هسته سایت خود را بروز رسانی کنید و شما هم به سرعت این کار را انجام می دهید. ولی شرکتی که پلاگین را تولید کرده است خود را ملزم به بروز رسانی با نسخه جدید نمی داند و اگر پلاگین قادر به ادامه فعالیت با نسخه جدید نباشد تمام صفحات سایت شما با مشکل روبرو خواهند شد. برطرف کردن چنین مشکلاتی برای یک سایت ایرانی که از پلاگین های خارجی استفاده می کند عملاً می تواند غیر ممکن باشد. شما در وردپرس به دفعات مجبور می شوید بین داشتن یک سایت امن و سایتی که فقط به فعالیت خود ادامه می دهد یکی را انتخاب کنید.

 

پشتیبانی از سایت های وردپرسی

تبلیغات میان متنی

همچنین می توانید انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک ببینید. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز در سایت شرکت قائم  الکتریک می توانید ببینید.

تبلیغات میان متنی

 

 

4- پشتیبانیوردپرس

پشتیبانی از خود وردپرس وجود دارد اما مشکل زمانی است  که شما تنها یک سایت نمی خواهید. مثلا به دنبال تاسیس یک فروشگاه آنلاین، یک آموزشگاه آنلاین و موارد این چنینی هستید و یا به سادگی می خواهید در گوگل رتبه خوبی داشته باشید. آنوقت است که باید به سراغ  پلاگین ها بروید. پشتیبانی دائم از پلاگین ها وظیفه شرکت تولید کننده آنها قلمداد نمی شود. در واقع اغلب این شرکت ها خدمات خود را بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده اند. بنابراین اغلب برای دریافت هر گونه پشتیبانی باید هزینه ای پرداخت کنید. یکی از گلایه های همیشگی مدیران سایت های وردپرسی این است که اگر بخواهند سایتی عالی داشته باشند هزینه تمام شده آن برایشان بیش از برنامه نویسی سایت با یک پلتفرم اختصاصی خواهد بود.

5- ابزارهایوردپرس

یک هدر زیبا برای سایت خود می خواهید؟ پلاگین آن رایگان نیست، از نسخه کپی فارسی آن که رایگان است استفاده می کنید. و به همین سادگی سایت خود را در معرض کند شدن و خطر هک شدن قرار خواهید داد. این موضوع در مورد هزاران پلاگینی که بصورت غیر رایگان عرضه شده و برخی برنامه نویسان ایرانی آنها را هک کرده و به مشتریان خود عرضه می کنند صادق است.

مشکلی که پلاگین ها دارند این است که برای انجام کار خاصی طراحی می شوند. پلاگینی سایت شما را ریسپانسیو می کند. دیگری سایت شما را از حمله بات ها حفظ می کند و دیگری به شما امکان ارسال پیامک به مشترکان را می دهد و به این ترتیب شما برای آنکه به خواسته خود برسید صدها پلاگین را در سایت نصب می کنید و با این حال ممکن است برخی از درخواست های شما توسط هیچکدام از این پلاگین ها براورده نشود. استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی با کاهش حجم کد نویسی برای انجام نیاز های مخاطبان به شما این امکان را می دهد که بتوانید با حداقل کد نویسی، حداکثر کارایی را در اختیار داشته باشید. گاهی ابزارها و پلاگین ها برای دوره زمانی خاصی رایگان هستند و به کارگیری آنها موجب می شود که بعد از مدتی ناچار شوید کلیه اقدامات خود در سایت را از اول شروع کنید.

6- سئو و بهینه سازی سایت برای موبایل

تعداد پلاگین های سئو در وردپرس بسیار زیاد است. ولی کدام یک برای سایت شما مناسب تر است. کدام یک را می توان با دیگر پلاگین های مربوط به سئو ادغام کرد؟ کدام یک از این پلاگین ها می توانند سایت شما را صد در صد سئو کنند؟ متاسفانه بدلیل آنکه سئو صد در صد سایت توسط پلاگین ها ممکن نیست سایت های وردپرسی اغلب با این مشکل مواجه هستند که مدیران سایت ناچارند برای رسیدن به سطح مد نظر خود در سئو یک برنامه نویس استخدام کنند که هزینه آن از طراحی سایت با یک پلتفرم اختصصی بسیار بیشتر خواهد شد.

7- سرعت

قبل از اینکه سرعت سایت های وردپرس را زیر سوال ببریم باید بگویم که وردپرس را به تنهایی بر روی یک سرور قدرتمند نصب کنید. و شاهد سرعت بی نظیر آن خواهید بود. وردپرس مشکلی برای بارگذاری سریع اطلاعات ندارد. مشکل از جایی شروع می شود که شما در کشوری مانند ایران باشید. سرعت بالا در اینترنت متعلق به اینترنت نسل 4.5 موبایل باشد که در امریکا و اروپا اینترنت سرعت پایین قلمداد می شود.(کلیه سایت های سئو خارجی از وبلاگ گوگل تا سایت MOZ) و توان پرداخت هزینه بابت خرید پلاگین های پولی را هم بدلیل تحریم ها نداشته باشید. در این شرایط سایت شما پر می شود از پلاگین های کپی که سرعت بارگذاری سایت شما را به شدت پایین خواهند آورد. البته این مشکل ممکن است با پلاگین ها و تم های اورجینال هم پیش بیاید. زیرا که تعداد تم ها و پلاگین های آلفا  تست و بتا تست در وردپرس کم نیست و این تم ها و پلاگین ها در توضیحات خود بروز مشکلاتی مانند کاهش سرعت بارگذاری سایت را طبیعی اعلام می کنند.

شرکت های طراحی سایت به دلیل آنکه در وردپرس شما ناچارید برای افزایش قابلیت های سایت به آن نرم افزار اضافه کنید که خود به کندی سایت می انجامد اغلب ترجیح می دهند که از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنند.

8- سازگاریوردپرس

وردپرس یک نرم افزار متن باز است که هر برنامه نویسی می تواند برای آن تم و پلاگین بنویسد. هزاران پلاگین و تم برای وردپرس وجود دارند که هر کدام توسط یک شرکت یا یک شخص نوشته شده اند و این احتمال بروز خطا در کدها را به شدت بالا می برد. خود وردپرس در توصیف کسانی که به صراغ این سیستم می روند می نویسد که کاربران وردپرس بدنبال یافتن خطا در کدها و کد نویسی برای رفع عیب های موجود هستند. قطعاً این توصیف برای یک نرم افزار مدیریت محتوای دانشجویی تعریف بسیار خوبی است. اما آیا صنایع بزرگ می توانند به آن تکیه کنند؟ سایت شما ممکن است از نظر کد نویسی با فایر فاکس یا دیگر مرورگرهای وب همخوانی نداشته باشد. و این موضوع یک ایراد معمول در طراحی سایت با وردپرس شناخته می شود.

اگر با وردپرس آشنا باشید می دانید که برای طراحی ریسپانسیو با آن دو راهکار وجود دارد. اول تم های ریسپانسیو، دوم پلاگین های تغییر تم، به جرات می توان گفت که حتی برجسته ترین طراحان سایت در دنیا که از وردپرس استفاده می کنند مانند morten rand hendriksen مدرس وردپرس در شرکت لیندا، اعتراف می کند که انتخاب بین این دو روش را تنها از روی تجربه انجام می دهد و یک اصل واحد برای انجام آن وجود ندارد. بنابراین شرکتی که قرار است سایت شما را با وردپرس طراحی کند ممکن است در انتخاب روش درست برای ریسپانسیو کردن سایت شما اشتباه تصمیم گیری کند و به سادگی شما نتوانید به طرح دلخواه خود در موبایل برسید.

9- انتقال از یک سرور به سرور دیگر

بحثی که در اینجا مد نظر ما است سرعت انتقال یک سیستم مدیریت محتوای سفارشی از یک سرور به یک سرور دیگر در مقایسه با وردپرس است. سرعت وردپرس برای انتقال از یک سرور به سرور دیگر بسیار کندتر از سیستم های مدیریت محتوای سفارشی صورت میگیرد. 

 

تم های وردپرس

 

10- تم ها در وردپرس

تم ها در وردپرس بصورت ماژولار طراحی می شوند. این کار برای یک سیستم مدیریت محتوای متن باز ضروری است و تمام سیستم های مدیریت محتوای متن باز همین راهکار را برای طراحی تم دارند ولی این بدان معنا است که برای خواندن اطلاعات یک صفحه باید اطلاعات چندین فایل خوانده شود که شما بهتر می دانید این به معنی ارسال تعداد درخواست بیشتر به سرور خواهد بود به همین سادگی استفاده از تم ها در وردپرس باعث می شود یک سایت وردپرس از یک سایت طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای سفارشی که هر دو از یک ظاهر گرافیکی بهره می برند کند تر عمل کند.

از طرف دیگر تم ها در وردپرس بصورت رایگان عرضه می شوند و این باعث می شود که مدیران سایت بجای هزینه برای طراحی تم، یک تم رایگان را دانلود و به کار ببرند ولی این تم های رایگان هیچ الزامی برای رعایت اصول سئو یا طراحی ریسپانسیو را ندارند.

 

بروز رسانی طراحی سایت ورد پرس

طراحی سایت ورد پرس یک سیستم متن باز است وشما با نصب ان می پذیرید که ممکن است در هنگام بروز رسانی با یک سری نواقصی در طراحی سایت روبه رو شوید. از جمله این نواقص بالا نیامدن طراحی سایت است اگر شما تم وپلاگین های اختصاصی برای طراحی سایت خود نوشته باشید احتمال آنکه بروز رسانی های ورد پرس با این تم و پلاگین ها هم خوانی نداشته باشند کم نیست بررسی بهترین آیکون های طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

 

پلاگین طراحی سایت ورد پرس

پلاگین نرم افزار شخصی پالپی هستند که بروی طراحی سایت شما نصب می شوند .همانطور که حتما مشکل امنیتی فیسبوک به دلیل استفاده از یکی از همین پلاگین های  شخص ثالث را شنیده اید پلاگین ها اجازه دارند در طراحی سایت شما صفحه ایجاد ایجاد کنند ودر بانک داده وارد واطلاعات خوانده شده را ویرایش کنند. حفظ امنیت اطلاعات با وجود  هزاران طراحی سایت مختلف که این پلاگین ها را می نویسد عملا غیر ممکن است .هر کدام از این پلاگین ها می تواند دارای یک حفره امنیتی باشد که به طراحی سایت شما صدمه بزند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

پشتیبانی طراحی سایت ورد پرس

پشتیبانی از خود ورد پرس وجود دارد اما مشکل زمانی است که شما تنها یک طراحی سایت نمی خواهید مثلا به دنبال طراحی سایت یک فروشگاه آنلاین یک آموزشگاه آنلاین و موارد این چنینی هستید ویا به سادگی می خواهید در گوگل رتبه خوبی داشته باشید آنوقت باید در طراحی سایت به سراغ پلاگین ها بروید پشتیبانی دائم از پلاگین وظیفه  شرکت تولید کننده آنها قلمداد نمی شود.

ابزار طراحی سایت ورد پرس یک هدر زیبا برای طراحی سایت خود می خواهید پلاگین آن رایگان نیست از نسخه کپی فارسی ان که رایگان است استفاده کنید وبه همین سادگی طراحی سایت خود را در معرض کند شدن و خطر هک شدن قرار خواهید داد.

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

 

طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن seoir5 بازدید : 296 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 14:28